یک معامله برد-برد برای هر دو طرف

همکاری رسمی رنو و پاری‌سن‌ژرمن - PSG

26 تیر 1397 10:53

شرکت رنو و باشگاه فوتبال پاری‌سن‌ژرمن فرانسه برای سه فصل آینده وارد یک همکاری مشترک رسمی شده‌اند که شامل حضور بازیکنان این تیم فرانسوی در کمپین‌های تبلیغاتی رنو می‌شود.

هدف این همکاری ترکیب کردن شور و شوق هواداران پاری‌سن‌ژرمن و قدرت بالای شرکت رنو است.طی قرارداد همکاری مشترک، تبلیغات جهانی این دو برند در مقیاس بزرگ برگزار می‌شود و کمپین‌های تبلیغاتی زیادی در همین راستا شکل می‌گیرد. هدف این همکاری ترکیب کردن شور و شوق هواداران پاری‌سن‌ژرمن و قدرت بالای شرکت رنو به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین برندهای فرانسوی در دنیا ذکر شده است. به‌عنوان یکی از نتایج این همکاری، باشگاه پاریسی ممکن است بتواند با کمک رنو محتوای جذاب آنلاین بیشتری در اختیار 60 میلیون فالوور شبکه‌های اجتماعی خود قرار بدهد.

فیلیپ بوروس، از مدیران ارشد رنو فرانسه دراین‌باره می‌گوید: «ما از این‌که می‌توانیم برند رنو را با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن مرتبط کنیم بسیار خوشحال هستیم. باشگاه به بهترین شکل، پاریس و فرانسه را در دنیا تبلیغ می‌کند. این همکاری بزرگ فرصت‌های زیادی هم در فرانسه و هم در سراسر جهان در اختیار ما می‌گذارد، فرصت‌هایی که نهایتاً می‌تواند به نفع مشتریان و شبکه‌های فروش ما باشد.»

درعین‌حال، مارک آرمسترانگ، مدیر بازاریابی پاری‌سن‌ژرمن با تکرار حرف‌های فیلیپ بوروس، اضافه می‌نماید که این باشگاه از همکاری با یکی از ستاره‌های صنعت فرانسه بسیار خوشحال و مفتخر است. وی در بخشی از صحبت‌های خود می‌گوید: «در برنامه همکاری‌های مشترک ما با شرکت‌ها و برندها، رنو نقش و موقعیتی بسیار مهم خواهد داشت. ما بسیار مشتاق به شروع همکاری مشترک از آغاز فصل جدید هستیم. به‌عنوان بخشی از همکاری‌ها، بازیکنان تیم قرار است در کمپین‌های تبلیغاتی French Touch شرکت رنو شرکت کنند.»

از آن جا که همکاری باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با هواپیمایی امارات قرار است ادامه پیدا کند، احتمال این که همکاری رنو و پاری‌سن‌ژرمن مانند فیات کرایسلر و باشگاه یوونتوس به اسپانسری پیراهن ختم شود بسیار کم است.

دیدگاه کاربران