بعد از یک سال و نیم از آخرین پکیج برای i8

تیونینگ AC Schnitzer برای ب‌ام‌و i8 رودستر

3 مرداد 1397 09:00

شرکت تیونر آلمانی AC اشنیتزر که فقط روی مدل‌های ب‌ام‌و کار می‌کند، یک پک طراحی جدید برای i8 رودستر جدید معرفی کرده است.

این پکیج علاوه‌بر تغییراتی در سیستم تعلیق، بسیاری از قطعات آیرودینامیکی بدنه و همچنین رینگ‌های ب‌ام‌و i8 رودستر را ارتقا می‌دهد.آخرین کیت بدنه AC اشنیتزر برای ب‌ام‌و i8 تقریباً یک سال و نیم پیش در نمایشگاه ژنو رونمایی شده بود. جایی که با کمک این تیونر معروف، ب‌ام‌و i8 کوپه توانست ظاهری اسپرت‌تر و تهاجمی‌تر از خود به جهانیان نشان بدهد.

این کیت بدنه جدید، اکنون برای i8 رودستر ارائه شده و اگرچه یک مدل کانورتیبل است، ولی اشتراکات زیادی با مدل کوپه که در ژنو رونمایی شده بود دارد.

برای شروع، شرکت کیت کمک‌فنرهای سفارشی روی آن نصب کرده که ارتفاع جلو و عقب خودرو را تقریباً بین 20 تا 25 میلی‌متر در مقایسه با سیستم تعلیق استاندارد خودرو کاهش داده است.

از دیگر موارد پکیج AC اشنیتزر می‌توان به جلوپنجره جدید و نشان‌های 160 میلی‌متر در دو طرف خودرو اشاره کرد. داخل کابین مواردی مانند پدال‌ها، جاپایی و کاور iDrive همگی آلومینیومی هستند و کف‌پوش خودرو از جنس پارچه مخملی است. روی بدنه خودرو، قطعاتی مانند اسپویلر جلو، اسپویلر وسط جلو، باله‌های کناری جلو، قاب آینه‌ها، ورودی و خروجی‌های هوای جلو و عقب، پنل‌های دستگیره درها و باله عقب مسابقه‌ای همگی از جنس فیبر کربن هستند.

رینگ‌های 21 اینچی تقویت‌شده AC1 در جلو و عقب تکمیل‌کننده این پکیج هستند. طبق ادعای این تیونر آلمانی، رینگ‌های وزن کلی خودرو را 4.4 کیلوگرم کاهش داده‌اند.

دیدگاه کاربران