«عبدل» مدیر عامل رنو پارس شد

ادامه حیات رنو در ایران

8 مرداد 1397 18:11

در حالی شرکت رنو اعلام کرده بود که به حضور در ایران خاتمه خواهد داد، برخی خبرها نشان از ادامه فعالیت «رنوپارس»، زیرمجموعه این شرکت در ایران حکایت دارد.

«عبدِل‌القادر بن‌اودا» که بیشتر به نام کوچکش «عَبدِل» شناخته می شود به مدیریت عامل شرکت «رنو پارس» منصوب شد.از یک سو بحث تغییر مدیرعامل شرکت رنو پارس مطرح شده است و از سوی دیگر دبیر انجمن خودروسازان تاکید کرده که رنوپارس در ایران می‌ماند.

دبیر انجمن خودروسازان ایران در خصوص خروج رنو از بازار ایران به خبر خودرو گفت: «در حال حاضر شرکت رنو کاملاً از ایران خارج نشده است و شرکت رنو پارس با سابقه 15 ساله همچنان در حال انجام فعالیت است و مدیران این شرکت سعی کرده‌اند به اندازه نیاز 4 تا 5 ماه آینده خریدهای خارجی خود را انجام دهند لذا برای تولید محصولاتی مانند ال 90 و ساندرو در چند ماه آینده مشکلی وجود ندارد.»

احمد نعمت‌بخش ادامه داد: «البته قطعه‌سازان داخلی هم باید قطعات مورد نیاز شرکت‌های پارس‌خودرو و ایران‌خودرو را به موقع به خط تولید آن‌ها برسانند. در حال حاضر ایران‌خودرو و پارس‌خودرو، خودروهای ال 90 و ساندرو را تولید می‌کنند و برای تولید این محصولات تا چند ماه آینده مشکلی وجود نخواهد داشت.»

وی افزود: «در بحث تامین قطعات در بخش خدمات پس از فروش نیز برای خودروهای ال 90 و ساندرو مشکلی وجود ندارد و قطعات مورد نیاز برای این خودروها تا چند ماه آینده تامین شده است.»

عبدِل مدیر عامل جدید رنو پارس

از سوی دیگر خبری که در مورد رنو پارس در رسانه‌ها منعکس شده تغییر مدیرعامل این شرکت است. بر اساس خبری که توسط پایگاه خبری عصر خودرو منتشر شده است، در ادامه تغییرات مدیریتی در شرکت رنو پارس، عبدل‌القادر بن‌اودا که بیشتر به نام کوچکش عَبدِل شناخته می‌شود به مدیریت عامل شرکت رنو پارس منصوب شد.

عبدل اصالتی الجزایری دارد و پیش از این مدیر بازرگانی رنو در ایران بود. وی در سالگرد تولد 50 سالگی‌اش پس از چند سال حضور در ایران و به دنبال تغییرات مدیریتی در رنوی ایران و رنو پارس به سمت مدیریت عامل رنو پارس در ایران منصوب شد. وی در سوابق کاری خود مدیریت فروش و بازاریابی منطقه  AMI (آفریقا، خاورمیانه و هندوستان)، مدیریت بازاریابی در کشور الجزایر و سوابق متعدد مدیریت را در کشورهای اروپای شرقی و مرکزی دارد.

نویسنده : مسلم تقوی

منبع : باما

دیدگاه کاربران