هنوز هم خواستنی

فروش دو نسخه بسیار ویژه از بوگاتی ویرون

9 مرداد 1397 15:02

به تازگی دو دستگاه بوگاتی ویرون در یک نمایشگاه فروش خودروهای سوپراسپرت به نام H.R. Owen در لندن عرضه شده‌اند. هردوی این خودروها نسخه‌هایی سفارشی و ویژه از این سوپراسپرت تاریخ‌ساز هستند. البته منطقی است اگر با خود فکر کنید که هر نمونه‌ای از بوگاتی ویرون می‌تواند خودرویی ویژه و نایاب باشد، اما باید گفت دو خودروی مورد بحث نسبت به بقیه ویرون‌های مشابه از سفارشی‌سازی‌های بیشتری بهره می‌برند.

نمایشگاه H.R. Owen به عنوان تنها فروشنده خودروهای دست دوم بوگاتی با تاییدیه رسمی، دو دستگاه ویرون را برای فروش گذاشته است.خودروی اول نمونه‌ای از ویرون گرنداسپرت ویتس ادیشن بوده که در حقیقت نسخه روباز این سوپراسپرت معروف است. از نسخه روباز ویرون به تعداد بسیار کمی تولید شده و این یکی با پوشش کربن مشکی و آبی رنگ بدنه از همان تعداد اندک نیز متمایز است. در فضای داخلی خودرو نیز از ترکیب رنگ مشکی و نارنجی استفاده شده که در کنار هم و رنگ بدنه، تضاد زیبایی ایجاد کرده است. قیمت تعیین شده برای این خودروی زیبا و قدرتمند که تنها به میزان 3540 کیلومتر رانده شده، برابر با 3.6 میلیون دلار است.

خودروی دوم حتی از بوگاتی مشکی و آبی نیز کمتر مورد استفاده مالک قرار گرفته چراکه کیلومترسنج آن تنها رقم 950 کیلومتر را نشان می‌دهد. از یک بوگاتی ویرون گرنداسپرت مدل 2013 با بدنه‌ای به رنگ سفید صحبت می‌کنیم که برای پوشش فضای داخلی‌اش از رنگ مشکی استفاده شده است. این خودرو یکی از 58 دستگاه ویرون گرنداسپرت تولید شده است. هنوز رقم مشخصی برای قیمت این خودرو بیان نشده که البته علت آن را می‌توان حدس زد.

آقای کن چو مدیر نمایشگاه H.R. Owen معتقد است که بوگاتی ویرون با وجود مهندسی و طراحی فوق‌العاده داخلی و خارجی و رقم حداکثر سرعتی که پیش از آن توسط هیچ خودروی جاده‌ای قابل دستیابی نبوده، در دنیای خودروهای اسپرت جایگاه ویژه‌ای دارد.

نمایشگاه H.R. Owen در حال حاضر تنها فروشنده خودروهای دست دوم بوگاتی با تاییدیه رسمی این شرکت فرانسوی است به همین دلیل توانایی ارائه ضمانت برای انجام سرویس سالانه و گارانتی 12 ماهه برای هردو نسخه ویژه ویرون را دارد. همچنین پیش از تحویل دادن این خودروهای خاص به خریداران خوش‌شانس، بازدید فنی کاملی نیز بر روی آن‌ها انجام خواهد شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران