هم بدنه، هم کابین

شکار تصاویر جاسوسی مینی الکتریکی

24 مرداد 1397 13:00

تصاویر جاسوسی جدیدی از نمونه تستی مینی الکتریکی منتشر شده که ما را بهتر در جریان پیشرفت این پروژه قرار می‌دهد. برای اولین بار تصویری از داخل کابین این خودرو هم وجود دارد.

مینی مدت‌هاست در حال آزمایش مدل تمام الکتریکی خود است، این خودرو پاییز سال 98 رونمایی خواهد شد.ظاهراً مینی قصد ندارد برای مدل الکتریکی تغییرات زیادی روی بدنه خودرو ایجاد کند. بزرگ‌ترین تغییرات در بخش جلو اتفاق افتاده، جایی که طراحان مینی جلوپنجره را حذف کرده‌اند. در مقایسه با ظاهر اسپرت برخی از مدل‌های قوی این خودرو، مدلی که در تصویر می‌بینیم طراحی بخش پایینی ساده‌تری دارد. این نمونه تستی در مقایسه با مدلی که قبلاً شکار عکاس‌ها شده بود اندکی متفاوت است و به‌جای رینگ‌های 4 پر مدل قبلی، طراحان مینی رینگ‌های چند پر زیباتری روی آن نصب کرده‌اند.

در تصویر منتشر شده از داخل کابین، بخش‌های زیادی از سمت راننده را می‌توانیم ببینیم. این اولین باری است که می‌بینیم مینی از یک صفحه کیلومتر و آمپرهای دیجیتال استفاده می‌کند. این صفحه‌نمایش تقریباً گرد بوده و قابی کرومی دارد. خودرو همچنین به یک دسته‌دنده جدید مجهز شده که به نظر مستقیماً از انبار ب‌ام‌و آمده است.

جزئیات پیشرانه مینی الکتریکی هنوز معلوم نیست. برخی شایعات می‌گویند این خودرو یک موتور الکتریکی در جلو خواهد داشت. ظاهراً این موتور الکتریکی در خط تولید ب‌ام‌و در دینگولفینگ و لندشات ساخته خواهد شد.

مینی پاییز امسال می‌خواهد از مدل الکتریکی خود رونمایی کند. علاوه‌بر‌این، شرکت قصد دارد با همکاری گریت‌وال، دومین خودرو الکتریکی خود را، مختص بازار چین معرفی نماید.

دیدگاه کاربران