جدیدترین نسخه ویژه رولزرویس

رونمایی از سیلور گوست کلکسیون

27 مرداد 1397 13:00

پس از انتشار پیش‌نمایشی در ماه بهمن، بالاخره رولزرویس از مدل جدید سیلور گوست کلکسیون رونمایی کرده است. این مدل نسخه ویژه بوده و فقط 35 دستگاه از آن تولید خواهد شد. رولزرویس این نسخه ویژه را به یاد سیلور گوست اورجینال رونمایی شده در سال 1906 طراحی کرده است. این خودرو در آغاز قرن پیشین میلادی توانست عنوان «بهترین خودروی دنیا» را از مجله اتوکار دریافت کند.

این خودرو که تیراژ آن فقط محدود به 35 دستگاه خواهد بود، به یاد رولزرویس سیلور گوست اورجینال مدل 1907 طراحی شده است.این خودرو ابتدا 40/50hp نام داشت. سیلور گوست بعد از ثبت رکورد 23 هزار و 127 کیلومتر طی مسیر استقامتی بدون توقف توانست نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد. خودرویی که این کار بزرگ را توانست انجام دهد دوازدهمین مدل تولیدی 40/50hp بود.

بیایید به سال 2018 بازگردیم. رولزرویس با طراحی نسخه ویژه سیلور گوست کلکسیون می‌خواهد یاد آن خودروی رکوردشکن را زنده نگه بدارد. این مدل ویژه به یک نشان «روح اکستازی» به رنگ نقره‌ای استرلینگ مجهز شده است. زیر این نشان شاهد حکاکی AX201 هستیم که به شماره پلاک سیلور گوست اورجینال اشاره دارد. از دیگر موارد قابل‌توجه طراحی این خودرو می‌توان به جلوپنجره مشکی آن اشاره کرد. رنگ بدنه نقره‌ای آن همچنین شباهت زیادی به رنگ بدنه 40/50hp دارد. در کنار آن، یک خط روی بدنه که با دست نقاشی شده ظاهری بسیار شیک به خودرو بخشیده است. رولزرویس می‌گوید فقط برای نقاشی این خط حدوداً 8 ساعت روی بدنه کار شده است.

با وارد شدن داخل کابین خواهید دید که ارتباط بین دو خودرو همچنان ادامه دارد. چرم سبز رنگ به‌کاررفته داخل کابین بسیار شبیه به تِم رنگ مدل اورجینال است. برخی تزئینات نقره‌ای داخل کابین ظاهری کاملاً کلاسیک به آن داده‌اند. یک پلاک نقره‌ای هم روی داشبورد نصب شده که نوشته‌ای با این مضمون روی خود دارد: «سیلور گوست کلکسیون - یکی از 35»

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران