اثر خاص تیونر آمریکایی EVS Motors

نگاهی به فورد F250 آخرالزمانی

1 شهریور 1397 18:00

بیشتر مالکان تراک‌های قدرتمند، معمولاً ارتفاع تراک خود را افزایش داده و رینگ و تایرهایی بزرگ‌تر برای آن می‌خرند.

بیشتر تغییراتی که این تیونر آمریکایی روی خودرو انجام داده محدود به بدنه بوده و البته، رینگ‌ها و تایرهای جدید ظاهری قدرتمند به این آفرودر خاص داده‌اند.البته این موضوع در مورد فوردی که امروز در موردش با شما صحبت خواهیم کرد صدق نمی‌کند. درواقع مالک این خودرو می‌خواسته تراک وی بسیار متفاوت‌تر از بقیه باشد و برای این کار، آن را در اختیار EVS Motors قرار داده است.

این تیونر آمریکایی که در هیوستون تگزاس فعالیت می‌کند، یک ترکیب جلوپنجره و سپر بسیار خشن و تهاجمی برای خودرو طراحی کرده و قطعه‌ای تزئینی مخصوص شیشه جلو به نام Vicowl روی آن اضافه کرده است. موضوع به همین چند مورد ختم نمی‌شود و فورد F250 داستان ما از چراغ‌های اضافی روی سقف، گلگیرهای پهن با پیچ‌های روی بدنه و حتی پیچ‌هایی بیشتر در بخش جلو بهره می‌برد.

یک لایت بار دیگر نیز در عقب خودرو نصب شده که قطعاً هنگام سفرهای شبانه در جنگل‌های تاریک می‌تواند بسیار مفید باشد! رنگ بدنه خودرو مشکی مات بوده و به یک سیستم اگزوز سفارشی با سراگزوزهای اسپرت مجهز است.

ترکیب رینگ و تایر از شرکت Forgiato تهیه شده و شامل دو جفت رینگ 12x25 اینچ با طراحی خاص می‌شود. استفاده از تایرهای ویژه آفرود ظاهر این فورد F250 را بسیار قدرتمندتر کرده است.

با تغییراتی که EVS Motors روی تراک انجام داده، می‌توان ادعا کرد که این خودرو یکی از خاص‌ترین F250 های حال حاضر آمریکاست. بدون شک با داشتن چنین خودرویی، مالک آن مشکلی برای مواجه شدن با آخرالزمان نخواهد داشت! نظر شما در مورد این تراک چیست؟

دیدگاه کاربران
Arianetebar 1397/6/6
سلام٫ تبریک میگم به گروه باما برای پروژه ای به این وسعت و هیجان انگیزی. بسیار مطالب مفید و تاثیرگذار هستن در بالارفتن سطح اگاهی. ممنون و خسته نباشید
پاسخ
0
0
0