فیبر کربن این‌جا، آن‌جا، همه‌جا

نگاهی به لامبورگینی اونتادور S منصوری

7 شهریور 1397 13:30

این روزها هرجا صحبت از لامبورگینی باشد، امکان ندارد بحث سوپرولوچه جوتا جدید به میان نیاید، ولی به لطف منصوری، اونتادور S هم این روزها توانسته سروصدای زیادی به پا کند. این تیونر جنجالی یک پکیج فیبرکربنی گسترده برای این خودرو ارائه کرده که علاوه‌بر باله عقب بزرگ شامل بیش از 10 قطعه بدنه دیگر هم می‌شود.

منصوری این بار یک پکیج فیبرکربنی بدنه برای لامبورگینی اونتادور S ارائه کرده که شامل بیش از 10 قطعه مختلف می‌شود.معما: اونتادور S منصوری چه نقطه مشترکی با شیرون اسپرت قدرتمند دارد؟ پاسخ برف‌پاک‌کن‌های فیبرکربنی این دو سوپر اسپرت است. مالکان این ابرخودروی لامبورگینی می‌توانند از منصوری درخواست تعویض کاور استاندارد برف‌پاک‌کن‌های خودروی خود با یک کاور ساخته‌شده از فیبر کربن بکنند. به نظر شما با انجام این کار چقدر در وزن خودرو صرفه‌جویی می‌شود؟ در مورد بوگاتی، گفته می‌شود که برف‌پاک‌کن‌های جدید 77 درصد سبک‌تر از برف‌پاک‌کن‌های استاندارد هستند.

در این پکیج منصوری، یک جایگزین فیبرکربنی برای هر آن چه که فکرش را بکنید ارائه شده است. از جمله آن‌ها می‌توانیم به کاورهای ویژه سقف، ستون‌های جلو، صندوق‌عقب و قاب آینه‌های بغل اشاره کنیم. رینگ‌های زیبای این خودرو هم به برخی تزئینات فیبرکربنی مجهز شده‌اند. منصوری حتی در قاب چراغ‌های جلو هم از فیبرکربن استفاده کرده است. امکان انتخاب از میان انواع متفاوت فیبرکربن با رنگ‌های مختلف به هرچه خاص‌تر شدن لامبورگینی اونتادور S مشتری‌ها قطعاً کمک خواهد کرد.

اونتادور S جدیدترین ابرخودرویی محسوب می‌شود که منصوری یک پکیج فیبرکربنی کامل برای آن ارائه کرده است. برخلاف پروژه‌های قدیمی این تیونر آلمانی، این خودروها که در تیونینگشان فیبرکربن حرف اول را می‌زند ظاهری بسیار ساده و باوقار دارند، مخصوصاً اگر فیبرکربن‌های به‌کاررفته هم‌رنگ بدنه باشند.

دیدگاه کاربران