برای مشتریان کره‌ای

معرفی نسخه‌ای خاص از لامبورگینی اونتادور S

25 مرداد 1400 16:06

این روزها توجه رسانه‌­ها و علاقمندان دنیای خودرو بیشتر به سوی نسل جدید لامبورگینی کونتاش جلب شده، که در قالب یک سوپراسپرت 12 سیلندر هیبرید به حیات بازگشته است. اما طرفداران کره­‌ای لامبورگینی به لطف همکاری خودروساز ایتالیایی با نمایندگی سئول، شاهد معرفی نسخه‌ای ویژه از این خودرو در کشور خود هستند.

این خودروهای خاص، به هدف ایجاد ارتباط معنوی میان کره­‌جنوبی و ایتالیا و با الهام از فرهنگ و هنر غنی کره شکل گرفته­‌اند.مدل سفارشی Korean Special Series از اونتادور S روباز در دو نسخه و با ویژگی‌هایی خاص برای جلب نظر مشتریان ساکن در این کشور آسیایی معرفی شده است. لامبورگینی این دو نسخه سفارشی را محصولاتی نمادین دانسته است، که به هدف ایجاد ارتباط معنوی میان کره­‌جنوبی و ایتالیا و با الهام از فرهنگ و هنر غنی کره شکل گرفته­‌اند.

برای تزئین بدنه این دو خودرو دو رنگ درنظر گرفته شده که شامل سبز Ocno برای نمایش عواطف گرم ملت کره و آبی Emera به نمایندگی از هوش و خرد اهالی این کشور خواهد بود. نقوش گرافیکی با الگوی برگرفته از فرم پنجره در معماری سنتی کره روی کاپوت، بخش جلویی درها و گلگیر عقب بدنه حک شده و جلوه تازه‌­ای به بدنه اونتادورهای سفارشی بخشیده است. در قسمت عقب و پایین‌تر از جایی که پیشرانه خودرو نصب شده، نمادی به چشم می­‌خورد، که روی پرچم ملی کره‌جنوبی نیز حضور دارد.

نسخه‌ای خاص از لامبورگینی اونتادور S برای مشتریان کره‌ جنوبی

در فضای داخلی این خودروها از رنگ روشن Bianco Leda استفاده شده که به علاقه مردم کره به استفاده از لباس‌های سفید رنگ مربوط می­‌شود.

لامبورگینی درباره قیمت این دو خودرو مطلبی اعلام نکرده است، اما می‌­توان انتظار داشت که با ارقام بسیار بالایی روبرو باشیم چراکه دو نمونه مذکور، خودروهایی منحصربه‌فرد هستند و از هرکدام تنها یک نمونه ساخته خواهد شد.

نسخه‌ای خاص از لامبورگینی اونتادور S برای مشتریان کره‌ جنوبی

غیر از لامبورگینی اونتادور S رودستر Korean Special Series، در ماه‌های اخیر چند نسخه سفارشی و تولید محدود دیگر از محصولات لامبورگینی برای ادای احترام به فرهنگ کشورهای مختلف معرفی شده است. یکی از جدیدترین نمونه‌­ها هوراکان Evo بوده، که در چهار نسخه مطابق با فرهنگ و هنر مکزیک رونمایی شد.

دیدگاه کاربران