به سبک خاص بنتلی

برنامه بنتلی برای جشن یکصد سالگی

12 شهریور 1397 09:00

شرکت بنتلی در سال 2019 صدمین سالگرد تأسیس خود را جشن می‌گیرد و در این راستا، قصد دارد برخی امکانات خاص را روی مدل‌هایی که سال 2019 ساخته می‌شوند، ارائه کند.

بنتلی، به مناسبت صد سالگی‌اش، روی تمامی مدل‌های 2019 خود، نشان‌ها و پلاک‌هایی طلایی‌رنگ می‌زند.هر یک از بنتلی‌های تولیدشده بین ژانویه و دسامبر 2019 به تجهیزات و امکاناتی الهام گرفته‌شده از نمادین‌ترین مدل‌های این برند مجهز خواهند شد که از آن جمله می‌توان به نشان‌های یکصد سالگی، پلاک‌های ویژه روی پادری، گلدوزی روی روکش صندلی‌ها و چند مورد دیگر اشاره کرد.

به‌عنوان‌مثال، در تریم «یکصد سالگی» مواردی مانند نشان‌های طلایی خاص در جلو و عقب که با رنگ طلایی رینگ‌ها و پلاک روی پادری‌ها هماهنگی دارند ارائه خواهد شد. روی همه این نشان‌ها عبارت «1919-2019» درج شده است. نشان‌های روی فرمان، سوئیچ و دسته‌دنده از یک نسخه مشابه از طراحی نشان‌های روی بدنه استفاده خواهند کرد.

پشت‌سری‌ها لوگوی طلایی «یکصد سالگی» را همراه با دوخت هم‌رنگ یا آپشن دوخت متضاد روی خود خواهند داشت. رنگ طلایی یکصد سالگی درواقع یک رنگ متالیک طلایی است که از مدل‌های کلاسیک و قدیمی بنتلی مانند EXP 2 مدل 1919 و بیرکین Blower مدل 1929 الهام گرفته است. بنتلی می‌گوید رنگ طلایی ویژه این خودرو به‌گونه‌ای ساخته شده تا علاوه بر درخشندگی بالا، مانند جواهرات نور را منعکس کند.

شرکت بنتلی در سال 1919 توسط والتر اوون بنتلی تأسیس شد و از همان ابتدای کار، یک دستورالعمل ساده برای خود تعیین کرد: «ساخت یک خودرو سریع، یک خودرو خوب و بهترین در کلاس خود». اولین مدل تولیدی در سپتامبر 1921 به یک مشتری به نام نوئل فن رالت به قیمت 1050 پوند فروخته شد.

بنتلی های دهه 20 میلادی خودروهایی فوق‌العاده خاص و متفاوت از دیگر مدل‌های هم‌دوره خود بودند. در همان دوران مدل‌های بنتلی توانستند قهرمانی‌های زیادی در مسابقات مختلف بروک لندز، ایندیاناپلیس و جزیره من داشتند. از نتایج درخشان تیم Bentley Boys را هم که حتماً «باخبر» هستید!

دیدگاه کاربران