ظاهر جدید، باطن بدون تغییر

فولکس‌واگن آپ R-Line

14 شهریور 1397 14:00

مدل آپ را می‌توان کوچک‌ترین محصول تولید شده توسط فولکس‌واگن در میان سایر مدل‌های فعلی این شرکت دانست. گذشته از این، آپ تنها مدلی است که از سال 2011 تاکنون و بدون تغییر مهمی همچنان در حال تولید است. از آنجایی که مهندسان شرکت فولکس‌واگن هنوز جانشینی برای این خودرو تدارک ندیده‌اند، برای جلب نظر خریداران چاره‌ای جز اعمال تغییر روی مدل فعلی باقی نمی‌ماند.

اگر به دنبال نسخه‌ای اسپرت از فولکس آپ هستید، باید مدل GTI را انتخاب کنید، چراکه در این مدل تنها به تغییرات ظاهری بسنده شده است.سال گذشته فولکس‌واگن برای آپ نسخه GTI را عرضه کرد و اکنون نیز تصمیم گرفته امکان سفارش مجموعه قطعات R-Line برای بدنه مدل آپ را فراهم آورد. همچون سایر محصولات شرکت فولکس‌واگن که پکیج بدنه R-Line را دریافت کرده‌اند، آپ نیز پس از نصب این قطعات ظاهری بسیار اسپرت و جذاب‌تر از نمونه استاندارد خواهد داشت.

سپر جلو با قطعات کرومی تزئین و در دو طرف خودرو نیز رکاب‌های جانبی همرنگ با بدنه نصب شده‌اند. همچنین نواری نقره‌ای رنگ روی ورودی هوای رادیاتور به چشم می‌خورد. نقاط تمایز دیگر این خودرو با مدل استاندارد را می‌توان در آینه‌های جانبی و سقف با پوشش مشکی و همچنین شیشه‌های جانبی رنگی دانست.

در این مجموعه رینگ‌های 16 اینچی مشکی براق به صورت استاندارد پیشنهاد می‌شود ولی خریداران امکان انتخاب چرخ‌های 17 اینچی با رینگ‌های مشکی یا مشکی براق و تایر 195/40 R17 را نیز خواهند داشت.

در آلمان برای سفارش مجموعه قطعات ظاهری R-Line مبلغ 795 یورو دریافت می‌شود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران