تزریق ژن بریتانیایی به هاوال

طراح لندرور به گروه گریت‌ وال پیوست

16 شهریور 1397 14:00

گریت‌وال برای برند زیرمجموعه‌اش مهره‌ای ارزشمند را جذب کرده است. طراح کهنه‌کار، فیل سیمونز (Phil Simmons) از این پس به عنوان مدیر بخش طراحی و معاون رییس شرکت هاوال فعالیت خواهد کرد.

فیل سیمونز با سابقه‌ای 30 ساله در دنیای خودرو، پیش از این مدیریت بخش طراحی خارجی استودیوی لندرور را برعهده داشته است.سیمونز رهبری استودیوی طراحی مرکزی هاوال در شهر بائودینگ را همزمان با استودیوی پیشرفته شانگهای برعهده خواهد گرفت. در شانگهای به طراحی محصولات برای یکی از بازارهای مهم هاوال، یعنی استرالیا پرداخته می‌شود. این طراح انگلیسی با سابقه حضوری 30 ساله در دنیای خودرو، پیش از این مدیریت بخش طراحی خارجی استودیوی لندرور را برعهده داشته است و تیم تحت هدایت وی محصولات مهمی از قبیل رنجرور و رنجرور اسپرت مدل 2018، رنجرور ولار، فیس‌لیفت رنجرور ایووک، رنجرور دیسکاوری و دیسکاوری اسپرت را طراحی کرده‌اند.

گریت‌وال به عنوان بزرگترین سازنده شاسی‌بلند و کراس‌اور در بازار چین، برند هاوال را در سال 2013 تاسیس کرد. در هفت ماه اول سال 2018 برند هاوال با تیراژ 525,849 دستگاه تقریباً 70 درصد محصولات گروه گریت‌وال را به خود اختصاص داده است.

گریت‌وال به تازگی برای حضور در بازار خودروهای برقی برندی با نامه وی (Wey) تاسیس کرده که اولین محصول آن‌ها، کرا‌س‌اوری با نام اورا (Ora) بود که در ماه آوریل 2018 رونمایی شد. همچنین به تازگی طی قراردادی به ارزش 747 میلیون دلار، همکاری مشترک خود با ب‌ام‌و را برای توسعه محصولات برقی آغاز کرده‌ا‌ند. اولین خودروی این همکاری در سال 2021 روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه کاربران