هیبریدی‌سازی کوپه لوکس انگلیسی برای 2020

تجهیز بنتلی کانتیننتال جی‌تی به موتور الکتریکی

23 شهریور 1397 21:00

بعد از شاسی‌بلند بنتایگا PHEV، بنتلی متوجه شد که می‌تواند در دنیای هیبریدی‌ها و برقی‌ها نیز موفق باشد. اکنون در جدیدترین پروژه خود قصد دارد کانتی رویایی را به موتور الکتریکی مجهز کند.

بنتلی درباره مشخصات فنی این خودرو به‌سختی صحبت کرده است؛ اما پیش‌بینی می‌شود که کوپه لوکس انگلیسی‌ها با همان پیشرانه بنتایگا هیبریدی تولید شوداگرچه مدیران بنتلی در نمایشگاه‌های اخیر، خود را آرام نشان می‌دهند ولی واقعیت آن است که شرکت به‌سختی در حال کار بر روی نسخه هیبرید Continental GT است. جاسوسان صنعتی تصاویر مهمی را از خودروی در حال تست این شرکت در اختیار رسانه‌ها قرار داده‌اند. کانتیننتال جدید از نظر طراحی تفاوت عمیقی با نسخه‌های استاندارد خود ندارد. شاید بزرگ‌ترین تغییر این خودرو چراغ عقب‌های آن باشد که کمی فانتزی‌تر شده است.

بنتلی درباره مشخصات فنی این خودرو به‌سختی صحبت کرده است؛ اما پیش‌بینی می‌شود که کوپه لوکس انگلیسی‌ها با همان پیشرانه بنتایگا هیبریدی تولید شود؛ یعنی یک قلب 3 لیتری شش سیلندر V شکل توربو در کنار موتورهای الکتریکی. اگر همه‌چیز طبق انتظارات پیش برود آن وقت است که کوپه جدید خواهد توانست با باتری‌ها و موتور برقی خود 50 کیلومتر را پیمایش کند. درباره بنتلی جدید مطمئن هستیم که قرار است داخل کابین آن یک نمایشگر 12.3 اینچی از جنس رتینا استفاده شود. همان نمایشگری که شرکت اپل در محصولات خود از آن بهره می‌گیرد.

در حال حاضر نزدیک‌ترین رقیب این خودرو پورشه پانامرای E-Hybrid است که با خروجی 456 اسب‌بخاری‌اش می‌تواند صفرتاصد را در 4.6 ثانیه بپیماید. سرعت نهایی این خودرو در حالت برقی 140 کیلومتربرساعت است.

تولید محصول جدید بنتلی برای سال 2020 برنامه‌ریزی شده است و به همین خاطر احتمالاً در سال آتی از آن رونمایی خواهد شد.

دیدگاه کاربران