تغییرات برای جذابیت بیشتر در فصل 2021

انتشار تصویر کانسپت خودروی فرمول یک

25 شهریور 1397 10:00

چند روز مانده به مسابقه سنگاپور، تصویری از چند کانسپت که خودروهای فرمول یک را در سال 2021 نشان می‌دهد در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

مقامات فرمول یک اعتقاد دارند این تغییرات به افزایش جذابیت مسابقات و نهایتاً جذب هواداران بیشتر به این ورزش کمک خواهد کرد.ظاهراً راس براون، از مدیران ارشد فرمول یک این تصویر را شب چهارشنبه در نشست هماهنگی قبل از مسابقه سنگاپور با برگزارکنندگان مسابقه موردبحث قرار داده است. گرچه این جلسه پشت درهای بسته برگزار شده، تصاویر این مدل کانسپت فرمول یک به‌سرعت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

این کانسپت در شرایطی رونمایی شده که فرمول یک در حال نهایی کردن تغییراتی اساسی در قوانین خودروها برای فصل 2021 است. مقامات فرمول یک اعتقاد دارند این تغییرات به افزایش جذابیت مسابقات و نهایتاً جذب هواداران بیشتر به این ورزش کمک خواهد کرد.

مدل طراحی‌شده توسط فراری تفاوت‌های زیادی با خودروهای فعلی دارد که از آن جمله می‌توان به رینگ‌های 18 اینچی اشاره کرد. باله‌های جلو طراحی ساده‌تری دارند و ارتفاع بالچه‌های عمودی بیشتر شده است. طراحی بدنه در کناره‌ها ساده‌تر بوده و کاور پیشرانه و باله عقب ظاهراً به هم متصل شده‌اند.

بالچه‌های عمودی عقب هم به نظر می‌رسد که با پنل‌های اطراف رینگ‌های عقب یکپارچه شده‌اند. موضوعی که به نظر برای افزایش ایمنی خودرو و جلوگیری از سوارشدن آن‌ها روی‌هم به هنگام وقوع تصادف انجام شده است.

هنوز معلوم نیست چه میزان ازآنچه که در این کانسپت‌ها دیده‌ایم اجرایی خواهد شد. در حال حاضر Liberty Media که مالک فرمول یک است، با تیم‌ها برای نهایی کردن برنامه‌های فصل 2021 مذاکره می‌کند.

دیدگاه کاربران