گران‌قیمت و خاص

پشت میزنشینی به سبک لامبورگینی

1 مهر 1397 10:30

میزهایی که شبیه به یک خودرو ساخته شده‌اند موضوع تازه‌ای نیستند. اما چطور می‌توانید یک میز داشته باشید که دقیقاً شبیه به یک لامبورگینی آونتادور باشد؟

30 هزار یورو برای میزِ لیمیتد ادیشن لامبورگینی اونتادور!اگر ابزار مورد نیاز را داشته باشید، می‌توانید یک دستگاه لامبورگینی اونتادور خریداری کنید و آن را برش داده و تبدیل به یک میز کنید! اما اگر واقعاً ماشین‌باز باشید، هیچ وقت چنین کاری را با یک لامبورگینی نخواهید کرد. با این حساب، این مشکل فقط به دست متخصصین در زمینه طراحی و ساخت میز قابل حل خواهد بود.

یک شرکت لهستانی که در زمینه طراحی و ساخت میزها و مبل‌های مسابقه‌ای فعالیت می‌کند، اساس طرح‌هایش لامبورگینی اونتادور است و محصولات جالبی دارد. تصاویری که مشاهده می‌کنید، آخرین محصول این شرکت را نشان می‌دهد. این میز تا حدی دقیق ساخته شده، که به نظر می‌رسد در ساخت آن از قسمت جلوی یک آونتادور واقعی استفاده شده است. میزان جزئیات این میز بسیار بالاست، اما تنها مواردی که جای خالی آن‌ها احساس می‌شود، آرم لامبورگینی روی در کاپوت و مرکز چرخ‌هاست. احتمالاً این شرکت لهستانی از نظر حقوقی اجازه استفاده از آرم لامبورگینی را در محصولاتش ندارد.

طول، عرض و ارتفاع این میز به ترتیب عبارتند از 1,900، 1,600 و 800 میلی‌متر. این میز دست‌ساز که از فایبرگلاس ساخته شده، در 200 رنگ مختلف قابل سفارش است. اما مشکل اصلی این میز قیمت بالای آن است: 30,000 یورو یا به عبارتی 35,150 دلار. اگر چه قیمت این میز یک دهم قیمت یک لامبورگینی اونتادور واقعی است، اما باز هم 30 هزار یورو برای یک میز خیلی گران است.

البته باید بدانید این میز از خود لامبورگینی اونتادور نیز خاص‌تر است، چرا که این شرکت لهستانی فقط 44 عدد از آن را تولید خواهد کرد.

دیدگاه کاربران