با امکانات و توانایی‌های بیشتر

ایسوزو دی مکس 2018

4 مهر 1397 10:00

از ابتدای ماه اکتبر سال جاری، نسخه بهروزرسانی شده از پیکاپ ایسوزو D-Max در اختیار مشتریان ساکن بریتانیا قرار خواهد گرفت که تجهیزات بیشتری به همراه دارد و کیفیت کابین آن نیز افزایش یافته است.

در مدل دوکابین 10 کیلوگرم از وزن کلی دی‌مکس کاسته شده که در نتیجه به همین میزان به ظرفیت بار خودرو افزوده خواهد شد.سیستم ایمنی کنترل نوسان کشنده متصل به خودرو در تمام نسخه‌های چهارچرخ محرک به صورت استاندارد موجود خواهد بود. سیستم تعلیق مدل دوکابین نیز از حالت 5 تکه به 3 تکه تغییر یافته تا باعث بهبود کیفیت سواری و کاهش سروصداهای ایجاد شده در خودرو شود.

در مدل دوکابین 10 کیلوگرم از وزن کلی دی‌مکس کاسته شده که در نتیجه به همین میزان به ظرفیت بار خودرو افزوده خواهد شد. سه رنگ جدید نیز برای بدنه قابل سفارش خواهد بود که شامل آبی یاقوتی، قرمز Spinel و خاکستری سربی می‌شود. بالاترین رده قابل سفارش از دی‌مکس همان نسخه Blade است که به لطف اضافه شدن دو رنگ جدید خاکستری و قرمز، اکنون در چهار رنگ مختلف قابل سفارش است.

فضای کابین دی‌مکس نیز بازنگری شده و به مواردی چون قطب‌نما، زیردستی سرنشینان جلو و جعبه ابزار تجهیز شده است. خروجی‌های هوا، دکمه‌های شیشه بالابر و جعبه لوازم پوششی به رنگ مشکی براق دارند که این مورد آخر به نشان ایسوزو دی‌مکس مزین شده است.

ایسوزو دی‌مکس ارتقا یافته قوای محرکه خود را از پیشرانه‌ای توربودیزل به قدرت 161 اسب‌بخار دریافت می‌کند که گشتاوری معادل با 360 نیوتن‌متر به راننده تحویل می‌دهد. طبق اعلام شرکت سازنده پیشرانه این خودرو بدون نیاز به استفاده از فناوری AdBlye، توانایی گذرانیدن استاندارد یورو 6 را دارد.

افرادی که علاقمند به این خودرو باشند باید برای خرید مدل پایه این خودرو که تک کابین و تک محوره است، رقمی معادل با 16,799 پوند پرداخت کنند اما برای تملک مدل پرچمدار دی‌مکس یعنی نسخه Blade بودجه‌ای معادل با 29,799 پوند نیاز است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران