با 222 اسب بخار نیرو، این خودرو قوی‌ترین مدل تلیسمان محسوب می‌شود

رنو تلیسمان استیشن با موتور آلپاین به ژنو آماده است

21 اسفند 1396 11:01

رنو تلیسمان S-Edition قرار نیست هیچ رکورد سرعتی را بشکند، ولی این خودرو با کمی نیروی بیشتر موتور قطعاً برای مشتریان جذاب‌تر خواهد بود.

موتور قرضی


این خودرو که کمپانی آن را اسپرت تر و قوی‌تر از همیشه توصیف کرده است، از همان موتور 1.8 لیتری توربو بنزینی آلپاین A110 استفاده می‌کند. این موتور 222 اسب بخار نیرو و 300 نیوتن متر گشتاور دارد که از طریق یک گیربکس هفت دنده دوکلاچه اتومات به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

 

فروش این مدل تولید محدود از شهریور 97 در اروپا شروع خواهد شد

رنو هنوز در مورد پرفورمنس این خودرو اطلاعاتی منتشر نکرده، ولی رنو اسپاس، که با همین موتور و گیربکس از تابستان سال پیش در بازار حضور دارد، صفر تا صد را در 7.6 ثانیه می‌تواند پر کند. میانگین مصرف سوخت این خودرو 6.8 لیتر به ازای هر صد کیلومتر است و در هر کیلومتر 152 گرم کربن دی اکسید تولید می‌کند.

تجهیزات و امکانات بیشتر

این موتور را مشتریان می‌توانند روی دیگر مدل‌های تلیسمان هم سفارش دهند و فقط مختص S-Edition نیست. نسخه S-Edition روی تریم Intens ساخته شده و مواردی مانند پک 4Control و Electronic Damper Control، چراغ‌های جلوی فول LED، قاب آینه بغل‌های مشکی، رینگ‌های 19 اینچ، شیشه‌های عقب دودی، تزئینات کرومی و نشان‌های S-Edition را روی خودرو اضافه می‌کند.

 

لوکس‌ترین کابین بین مدل‌های تلیسمان

داخل کابین، تلیسمان S-Edition با اضافه کردن مواردی مانند روکش چرم مشکی و دوخت قرمز، فرمان و دسته دنده چرمی، پدال‌های آلومینیومی و تزئینات آلومینیوم خود را از دیگر مدل‌های تلیسمان جدا کرده است. همچنین سقف این خودرو هم مشکی بوده و از زیرپایی‌های مشکی و قرمز با نشان‌های S-Edition بهره می‌برد.

رنو قصد دارد از شهریور 97 فروش این مدل تولید محدود تلیسمان را در اروپا آغاز کند و قیمت آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

کسانی که علاقه مند به خرید این خودرو هستند، می‌توانند نسخه استیشن تلیسمان S-Edition را تا 29 اسفند در نمایشگاه خودروی ژنو از نزدیک ببینند.

دیدگاه کاربران