فیس‌لیفت جزئی برای سدان فرانسوی

معرفی رنو تالیسمان مدل 2020

8 اسفند 1398 17:55

همان‌طور که می­‌دانید، پیش از این، رنو چندین نمونه اولیه یا همان پروتوتایپ از تالیسمان نسخه فیس‌لیفت را با بدنه پوشیده شده در خیابان‌­های اروپا تست کرده، اقدامی که به نظر می‌­رسد رنو با انجام آن سعی داشته این خودرو را جذاب نشان بدهد. اما حقیقت این است که این خودرو تغییرات قابل توجهی نداشته یا به عبارت دیگر، شاهد یک فیس‌لیفت جزئی برای تالیسمان هستیم.

این خودرو تغییرات قابل توجهی نداشته یا به عبارت دیگر، شاهد یک فیس‌لیفت جزئی برای تالیسمان هستیم. رنو برای نسخه فیس‌لیفت از تالیسمان، پیشرانه جدیدی در نظر نگرفته است و همچون گذشته در بازارهای مختلف با پیشرانه‌های متفاوت احتراق داخلی طرف هستیم و خبری از نسخه پلاگین هیبرید نیست. این پیشرانه‌ها عبارتند از: نسخه بنزینی 4 سیلندر توربو با حجم‌های 1.3 و 1.8 که به ترتیب 160 و 225 اسب‌بخار قدرت دارند و نسخه‌های دیزلی 1.7 و 2 لیتری با قدرت‌های 120، 170 و 200 اسب‌بخار.

درست است که ظاهر این خودرو تغییراتی نسبتاً جزئی داشته، اما این خودروساز فرانسوی، تالیسمان را از نظر تکنولوژی مدرن­‌تر کرده است.

تغییرات رنو تالیسمان 2020

در نمای جلو، شاهد تغییر جزئی در طرح قسمت پایین سپر هستیم. رنو برای نسخه فیس‌لیفت، نوعی چراغ‌­های جلوی LED جدید هم در نظر گرفته، اما این مورد به عنوان یک آپشن ارائه می‌­شود.

رنو تالیسمان مدل 2020

در نمای عقب، شاهد گرافیک جدید چراغ‌­های LED هستیم، اما اگر کمی با دقت نگاه کنید، دو نوار کرومی هم در چراغ‌‌­های عقب تعبیه شده است. این خودروساز فرانسوی، چند رنگ جدید هم برای نسخه فیس‌لیفت در نظر گرفته است. در نهایت، تغییرات ظاهری نسخه فیس‌لیفت به رینگ­‌های 17، 18 و 19 اینچی جدید ختم می­‌شود.

همان طور که پیش از این هم اشاره کردیم، رنو چراغ‌­های جلوی LED جدیدی را به عنوان یک آپشن برای این خودرو در نظر گرفته است. طبق ادعای این خودروساز، این چراغ‌­ها در مقایسه با چراغ‌­های مدل‌­های قبلی رنو، تا 50 در صد دید بیشتری به راننده می­‌دهند.

در زمینه تکنولوژی، نسخه فیس‌لیفت به سیستم­‌های کمکی راننده پیشرفته جدیدی هم مجهز شده است.

کابین رنو تالیسمان مدل 2020

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می­‌کنید، اولین موضوعی که در کابین این خودرو جلب توجه می‌­کند، یک صفحه نمایش 10.2 اینچی جدید است که نقش یک پشت آمپر کاملاً دیجیتالی را ایفا می‌­کند. در نسخه پیش از فیس‌لیفت، شاهد یک پشت آمپر نیمه دیجیتال بودیم.

آمار فروش رنو تالیسمان در مقایسه با رقابی اروپایی قدرش همانند فولکس‌واگن پاسات، اشکودا ساپرب، اپل اینزیگنیا و فورد موندئو کمتر است و به نظر نمی‌رسد با این تغییرات اندک تفاوتی در جایگاه آن ایجاد شود.

دیدگاه کاربران