جلب توجه با تغییرات ظاهری

شورولت اورلاندو 2019 برای بازار چین

8 مهر 1397 13:30

نسل اول شورولت اورلاندو چندان خودروی جالبی نبود اما شرکت سازنده امیدوار است که مدل بازطراحی شده که در چین عرضه می‌شود، موفقیت‌های بیشتری به دست آورد.

شورولت با تغییر طراحی ظاهری و افزایش فاصله محوری سعی در بهبود وضعیت اورلاندو در بازار داشته است.طراحی ظاهری مدل جدید اورلاندو به وضوح از نسل قبلی جذاب‌تر بوده و از اصول کلی محصولات جدید این شرکت همچون مالیبو و بلیزر پیروی می‌کند. البته این تغییر ظاهر برای افرادی که خبرهای جهان خودرو را پیگیری می‌کنند خیلی هم تعجب‌آور نیست زیرا همانطور که شورولت هم اعلام کرده، فرم ظاهری این خودروی استیشن از مدل مفهومی FNR-X برگرفته شده که سال گذشته در نمایشگاه خودروی شانگهای به نمایش درآمد.

تاثیر طراحی بخش جلوی اورلاندو مدیون سپر جدید با ورودی هوای بزرگ، چراغ‌های LED و جلوپنجره‌ای جدید است. از دیگر ویژگی‌های شاخص بدنه این خودرو می‌توان به قطعات آبکاری شده و رینگ‌های 17 اینچی از جنس آلومینیوم اشاره کرد. چراغ‌های عقب این خودرو LED بوده و باله عقب مجهز به چراغ نیز زیبایی بصری این بخش را تکمیل کرده است.

برای خریداران اورلاندو امکان سفارش این خودرو با مجموعه قطعات ظاهری اسپرت‌تر با نام Redline نیز وجود دارد که شامل نشان‌های مشکی رنگ و تجهیزاتی با رنگ قرمز و مشکی خواهد بود.

تغییرات اورلاندو نسبت به نسل پیشین تنها در ظاهر خلاصه نشده چراکه در فضای کابین نیز به غیر از تغییر در فرم طراحی، کیفیت مواد بکاررفته ارتقا یافته است. از موارد مهم این بخش می‌توان به فرمان سه شاخه، سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش 8 اینچی، سیستم تهویه مطبوع خودکار و سیستم صوتی با شش بلندگو و دو ورودی USB اشاره کرد.

به لطف افزایش فاصله محوری این خودرو نسبت به نسل قبل، اکنون این فاصله به 2,796 میلی‌متر افزایش یافته که نوید فضای داخلی جادارتری برای 7 سرنشین اورلاندو را می‌دهد. تکیه‌گاه صندلی‌های ردیف دوم قابل جابجایی بوده و نشیمن‌گاه آن نیز در بازه 210 میلی‌متری قابل حرکت است. به واسطه وجود دکمه‌ای برای جمع کردن ردیف دوم صندلی‌ها، کیفیت دسترسی به صندلی‌های ردیف سوم نیز افزایش یافته است.

شورولت اعلام کرده که در حالت عادی این خودرو فضای کافی برای جادادن سه کوله پشتی بزرگ یا دو چمدان 508 میلی‌متری را خواهد داشت، اما پس از جمع‌آوری ردیف سوم صندلی‌ها، فضای بار این خودرو معادل با 479 لیتر خواهد بود. در صورت جمع کردن صندلی‌های ردیف دو و سه، فضای بار به 1520 لیتر افزایش خواهد یافت.

پیشرانه این خودرو یک نمونه 1.35 لیتری توربوشارژ است که 160 اسب‌بخار قدرت و 230 نیوتن‌متر گشتاور دارد. برای این خودرو دو جعبه‌دنده شش سرعته دستی یا خودکار قابل سفارش خواهد بود.

اورلاندو 2019 از هم‌اکنون قابل سفارش است و قیمت پایه آن از 17,455 دلار (معادل با 15,035 یورو) آغاز می‌شود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران