کراس‌اوری برقی مخصوص بازار چین

معرفی نسخه Mickey Kung Fu از شورولت منلو

20 دی 1400 15:56

به واسطه خبر رونمایی از سیلورادو EV، نام شورولت در روزهای اخیر بر سر زبان‌ها افتاده چراکه این پیکاپ برقی می‌­تواند آغاز حرکت جدی خودروساز آمریکایی در مسیر تولید خودروهای برقی باشد.

نسخه Mickey Kung Fu از شورولت مِنلو EV، به قیمت 179,900 یوان در چین به فروش می­‌رسد، که تقریباً معادل با 28,300 دلار است.اما در سوی دیگر جهان یعنی کشور چین، شورولت خودروی برقی دیگری به نام مِنلو را از مدتی پیش عرضه کرده است، که با سیلورادو تفاوت‌هایی اساسی دارد. اما برای جلب نظر سلیقه خاص مشتریان در چین، شورولت با همکاری شرکت دیزنی اقدام به نسخه ویژه‌­ای از این کراس‌­اور با پسوند Mickey Kung Fu نموده است.

البته این نخستین مرتبه نیست که نسخه‌­ای از شورولت مِنلو با تصاویر مربوط به شخصیت کارتونی میکی‌موس عرضه شده است، چراکه در سال گذشته میلادی شاهد معرفی دو نسخه Mickey Magic و Mickey Space از این خودرو به مشتریان چینی بودیم.

اما برای طراحی شورولت مِنلو Mickey Kung Fu، از ماجرای تمرین کونگ‌فو توسط این شخصیت کارتونی الهام گرفته شده و ماجرای سفر او به تصویر کشیده شده است. در توپی مرکز رینگ‌ها نیز شاهد تصویر شماتیک از سر میکی موس هستیم درحالیکه فضای کابین این نسخه با قطعات رنگی و نورپردازی متفاوت تزئین شده است.

نسخه Mickey Kung Fu از شورولت منلو

شورولت مِنلو EV از سال 2019 و به صورت انحصاری در بازار چین معرفی شده و عنوان نخستین خودروی کاملاً برقی این برند را به دست آورده است. شعاع حرکتی این خودرو براساس استاندارد NEDC برابر با 410 کیلومتر است، که البته در مدل 2022 و به لطف افزایش ظرفیت باتری به 61.1 کیلووات ساعت، به 518 کیلومتر افزایش یافته.

نسخه Mickey Kung Fu از شورولت مِنلو EV با قوای حرکتی بروزرسانی شده، به قیمت 179,900 یوان در چین به فروش می­‌رسد، که تقریباً معادل با 28,300 دلار است. تسهیلات ویژه دیگری هم برای مشتریان این خودرو درنظر گرفته شده که شامل جعبه هدیه و امتیازات خاص برای بازدید از دیزنی‌لند شانگهای خواهد بود.

دیدگاه کاربران