بزرگداشت سفر به ماه در چین!

معرفی نسخه Mickey Space Edition از شورولت منلو

17 مرداد 1400 11:42

برای گرامیداشت پنجاه و دومین سالگرد قدم گذاشتن انسان بر سطح کره ماه در بیستم جولای 1969، شرکت جنرال موتورز نسخه ویژه‌­ای از کراس‌اور برقی ساخت خود یعنی منلو (Menlo EV) را به بازار چین معرفی کرده است.

بدنه نسخه Mickey Space Edition از شورولت منلو با جزئیات گرافیکی برگرفته از داستان Mickey Space Adventure تزئین شده است.این خودرو که لقب Mickey Space Edition را در کنار نام خود دارد، بنابر اعلام شرکت سازنده برای جلب نظر خانواده‌­های جوان چینی و البته در تیراژی محدود ساخته شده است.

البته جنرال موتورز-سایک پیش از این هم برای ساخت یک نسخه سفارشی دیگر از منلو با دیزنی همکاری داشته و مدل Mickey Magic Edition از این خودرو را برای عرضه در چین تدارک دیده است.

بدنه نسخه Mickey Space Edition از شورولت منلو با جزئیات گرافیکی برگرفته از داستان Mickey Space Adventure تزئین شده که ظاهری نوآورانه به آن هدیه کرده است. کرات فضایی، سفینه میکی ماوس و برخی نشان‌های دیگر روی اجزای جانبی بدنه، شیشه­‌های عقب، سقف پانورامیک، درهای جلو، در صندوق و ستون D به نمایش درآمده است.

کابین نسخه Mickey Space Edition از شورولت منلو

کابین شورولت منلو Mickey Space Edition هم با رنگ‌بندی دوگانه تزئین شده درحالی‌که روکش آلکانترا روی فرمان و برخی نشان‌های مخصوص نیز روی داشبورد به چشم می­‌خورد. نمایشگر دیجیتال پشت آمپر و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی هم با رابط کاربری اختصاصی این مدل و آیکون‌های طراحی شده توسط دیزنی، حال و هوایی خاص برای این مدل ایجاد کرده است.

نسخه Mickey Space Edition از نظر فنی تفاوتی با مدل استاندارد شورولت منلو ندارد و به همان پیشرانه الکتریکی با 148 اسب­‌بخار قدرت و 350 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده است. مجموعه باتری 52.5 کیلووات ساعتی این خودرو با یک بار شارژ کامل، قادر است شعاع حرکتی برابر با 410 کیلومتر را برای آن فراهم نماید.

تصویرهای میکی ماوس رو بدنه شورولت منلو

به منظور تاکید هرچه بیشتر بر دلیل نامگذاری این نسخه ویژه، فروش شورولت منلو Mickey Space Edition دقیقاً از تاریخ بیستم جولای آغاز شده تا کاملاً یادآور واقعه فرود انسان بر کره ماه باشد.

البته عملیات ثبت سفارش برای این مدل در نمایندگی‌­های منتخب شورولت در چین قابل انجام بوده و تنها برای ساخت 188 نمونه از این مدل برنامه­‌ریزی شده است. این نسخه سفارشی را می‌­توان در قالب هریک از چهار تریم موجود شورولت منلو یعنی Space Starshare , Space Galaxy , Space Nebula و Space Starlux سفارش داد که به ترتیب با قیمت پایه 24,670، 25,430، 26,970 و 27,740 دلار به فروش می‌­رسند.

دیدگاه کاربران