این 4 پیکاپ فوق‌العاده

رونمایی از کانسپت‌های شورولت سیلورادو

8 مهر 1397 16:30

شورولت سیلورادو 2019 یک پیکاپ جذاب با قابلیت سفارشی‌سازی بالا است. این خودرو هشت تریم متفاوت، شش گزینه پیشرانه بنزینی و دیزلی و سه جعبه‌دنده مختلف دارد. با وجود این‌همه آپشن، شورولت می‌خواهد خریداران این خودرو تا جایی که می‌خواهند پیکاپ‌های خود را سفارشی‌سازی کنند.

چهار مدل کانسپت جدید سیلورادو تقریباً 20 روز دیگر در مرکز نمایشگاه ایالتی تگزاس در معرض نمایش عموم خواهند بود.این شرکت از کاتالوگ جدید تجهیزات سیلورادو، در کنار 4 کانسپت فوق‌العاده جذاب رونمایی کرد که قابلیت سفارشی‌سازی این پیکاپ را به رخ همه می‌کشند.

در لیست تجهیزات این خودرو مواردی مانند رکاب، کاور قسمت بار، نورپردازی لوگوی شورولت، جعبه‌های قسمت بار، سیستم‌های ترمز و کیت‌های افزایش ارتفاع سیستم تعلیق وجود دارند.

در ادامه «باما» همراه شوید تا نگاهی اجمالی به این مدل‌های کانسپت داشته باشیم.

کانسپت سیلورادو های‌کانتری

نخستین مدل کانسپت سیلورادو های‌کانتری نام دارد که از تمامی تجهیزات مذکور بهره می‌برد. در طراحی ظاهری آن شاهد تزئینات برنزی روی جلوپنجره و رینگ‌های 22 اینچ، لوگوی نورپردازی شده در جلو، 5 سانتی‌متر افزایش ارتفاع سیستم تعلیق، سیستم اگزوز کات‌بک با دو سراگزوز و یک دریچه ورودی هوای سرد هستیم. این کانسپت تا 21 اکتبر در مرکز نمایشگاه ایالتی تگزاس در معرض دید عموم خواهد بود.

کانسپت سیلورادو LTZ

کانسپت بعدی سیلورادو LTZ نام دارد. برخلاف مدل فابریک کارخانه‌ای، این مدل به رینگ‌های 22 اینچ کرومی، نشان نورپردازی شده شورولت در جلو، رکاب‌های کرومی، کفی‌های چهارفصل و سیستم سرگرمی ویژه ردیف عقب مجهز شده است. ازنظر فنی، پیشرانه 5.3 لیتری این خودرو از دریچه ورودی هوای سرد، اگزوز کات‌بک و ترمزهای برمبو شش پیستون در جلو بهره می‌برد.

کانسپت سیلورادو RST آفرود

بدون شک قوی‌ترین و خشن‌ترین مدل بین این چهار کانسپت، سیلورادو RST آفرود همراه با تجهیزات آفرود فوق‌العاده زیادی رونمایی شده است. این خودرو با رنگ بدنه قرمز خود علاوه‌بر 5 سانتی‌متر افزایش ارتفاع از یک پکیج ظاهری آفرود، میله اسپرت، رکاب‌های ویژه آفرود و کاور ویژه قسمت بار بهره می‌برد. لایت بار 40 اینچی LED قسمت بار و همچنین چراغ‌های تزئینی روی کاپوت جلو از شرکت Baja Design تهیه شده‌اند. این کانسپت به پیشرانه 5.3 لیتری هشت سیلندر خورجینی با دریچه ورودی هوای سرد مجهز شده است.

کانسپت سیلورادو RST Street

کانسپت RST Street درواقع نقطه مقابل کانسپت آفرود سیلورادو محسوب می‌شود. ارتفاع سواری این خودرو کاهش‌یافته و به تصاویر گرافیکی خاصی روی کناره‌ها مجهز است که ظاهر خودرو را بسیار تهاجمی‌تر کرده‌اند. رینگ‌های 22 اینچی خودرو مشکی براق بوده و جلوپنجره، قاب آینه‌ها و دستگیره درها همگی تریم فیبر کربنی مشکی دارند. پیشرانه 5.3 لیتری V8 این خودرو به سیستم اگزوز دو تکه Borla مجهز است.

کسانی که علاقه‌مند به خرید هر یک از این تجهیزات جدید معرفی شده برای تراک سیلورادو هستند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتری در مورد قیمت و جزئیات به وب‌سایت شورولت مراجعه کنند. قیمت سیلورادو 2019 از 29,795 دلار شروع می‌شود.

دیدگاه کاربران