انتظارات مشتریان و مقررات ایمنی سختگیرانه شاسیبلند بزرگ نیسان را از بازار آمریکا دور نگه خواهد داشت، هرچند سایز آن کاملاً برای این بازار مناسب است.این نظرات طراح ارشد نیسان ماساتو تاکاهاشی در مصاحبه با اتونیوز بوده است.
”ساختار آن روی شاسی نردبانی شکل گرفته که با آنچه در پیکاپ ناوارا استفاده شده یکی است.“براساس این نظرات شایعات جایگزینی مدل ایکسترا با مدل ترا در بازارهای اروپا و آمریکا رد خواهد شد و نیسان همچنان باید به بازارهای شرق آسیا چشم بدوزد.
این شاسیبلند هفت نفره در اوایل 2018 معرفی شد و متناسب با بازاری که در آن عرضه میشود، پیشرانه بنزینی 2.5 لیتری با قدرت 181 اسببخار و گشتاور 251 نیوتنمتر و یا پیشرانه دیزلی 2.3 لیتری با قدرت 190 اسببخار و گشتاور 450 نیوتنمتر در سینه خواهد داشت. ساختار آن روی شاسی نردبانی شکل گرفته که با آنچه در پیکاپ ناوارا استفاده شده یکی است، علاوهبراین با بهرهمندی از انواع تجهیزات برای پیمایش مسیرهای آفرود گزینهای مناسب خواهد بود.
مترجم : محمدرضا ریاضی
منبع : carscoops.com