هیوندای دنباله‌رو ب‌‌ام‌و

رونمایی از کانسپت N Option هیوندای در پاریس

11 مهر 1397 06:00

هیوندای با تبدیل هاچ‌بک ارزان‌قیمت i30 به سوپرمینی قدرتمند i30 N کار فوق‌العاده‌ای انجام داده است. ولی اگر این خودرو شما را راضی نمی‌کند، هیوندای یک سورپرایز ویژه به نام پکیج N Option برای شما دارد.

این پکیج آپشن متشکل از 25 قطعه مختلف، i30 N را بیش‌ازپیش سفارشی‌سازی می‌کند.این پکیج ویژه که روی یک مدل کانسپت به همین نام در نمایشگاه پاریس رونمایی شده، به خریداران i30 N امکان سفارشی‌سازی بیشتر خودروی خود با قطعات جدید را می‌دهد.

پکیج i30 N Option روی‌هم‌رفته از 25 قطعه تشکیل شده است. به‌عنوان‌مثال می‌توان به یک باله عقب فیبر کربنی، کاپوت فیبر کربنی، چهار سراگزوز و رینگ‌های آلیاژی 20 اینچی ویژه با تایرهایی خاص اشاره کرد که این خودرو را به گزینه‌ای ایده‌آل برای پیست تبدیل می‌کنند. داخل کابین، خودرو به تزئینات کربنی مشکی، فرمان با روکش چرم آلکانتارا، تریم قرمز و پدال‌های اسپرت مجهز است.

توماس شمرا، از مدیران ارشد هیوندای در این مورد گفته: «در طراحی و توسعه مدل‌های N ما از تجارب خوبی که در مسابقات اتومبیل‌رانی داریم استفاده می‌کنیم. با رونمایی از این کانسپت ما می‌خواهیم علاوه‌بر افزایش امکان سفارشی‌سازی خودرو، مشتریان بالقوه آن را بیشتر کنیم.»

این کار هیوندای دقیقاً مشابه کاری است که ب‌‌ام‌و M انجام داده و آپشن‌های مختلفی برای مدل‌های قدرتمند خود ارائه می‌کند. ازآنجایی‌که آلبرت بیرمن، مدیر اسبق ب‌‌ام‌و M اکنون به استخدام هیوندای درآمده و مدیریت شاخه N شرکت را به عهده گرفته، نباید این موضوع کسی را متعجب کند. با رونمایی از این پکیج، می‌توانیم انتظار حرکاتی مشابه برای دیگر مدل‌های قدرتمند شرکت، مانند i30 فست‌بک N و ولوستر N داشته باشیم.

دیدگاه کاربران