با امکانات و تجهیزات ویژه

رونمایی از 508SW First Edition در پاریس

11 مهر 1397 08:14

شرکت پژو با آغاز به کار نمایشگاه خودروی پاریس، از مدل تولید محدود 508SW First Edition رونمایی کرد.

این خودرو با دو پیشرانه بنزینی و دیزلی عرضه شده که به ترتیب 222 و 176 اسب‌بخار قدرت دارند.این خودرو که از امروز قابل سفارش است، مبتنی بر مدل قدرتمند پژو 508SW GT ساخته شده و از مجموعه‌ای از قطعات و تجهیزات خاص بهره می‌برد. قیمت‌گذاری این خودرو هنوز از سوی پژو اعلام نشده است.

در طراحی بدنه، موردی که بیش از همه به چشم می‌زند، بدون شک تزئینات مشکی براق اطراف جلوپنجره و رینگ‌های 19 اینچ ویژه آن هستند. شرکت امکان سفارش دو رنگ بدنه آبی و خاکستری را هم برای این خودرو فراهم کرده است.

پژو هنوز اعلام نکرده دقیقاً چند دستگاه از این خودرو تولید خواهد کرد.

داخل کابین، پژو 508SW First Edition به سقف مشکی، پدال‌های آلومینیومی، پادری‌های ویژه با نام مدل و نورپردازی محیطی آبی‌رنگ مجهز شده است. صندوق‌عقب خودرو نیز از طراحی چوبی راه‌راه و میله‌های فلزی ضد لغزش بهره می‌برد.

از دیگر موارد قابل‌توجه کابین می‌توان به تزئینات فیبر کربنی در کنار روکش چرم ناپا در دو رنگ مشکی و قرمز اشاره کرد. مانند دیگر نسخه‌های 508، این مدل نیز به مواردی مانند دوربین دید در شب، شارژ بی‌سیم تلفن همراه، رادیو دیجیتال DAB و یک صفحه‌نمایش 10 اینچی با سیستم ناوبری سه‌بعدی و سیستم تشخیص صدا مجهز شده است.

پژو 508SW First Edition همچنین از یک سیستم صوتی Focal با هدفون‌های بی‌سیم بهره می‌برد.

خریداران این خودرو امکان انتخاب بین پیشرانه 1.6 لیتری Pure Tech با 222 اسب‌بخار قدرت و پیشرانه 2 لیتری BlueHDi دیزلی با 176 اسب‌بخار قدرت را خواهند داشت.

دیدگاه کاربران