تغییر سیاست دوبی در انتخاب خودروهای دولتی

شورولت بولت برقی، جدیدترین عضو ناوگان پلیس دوبی

13 مهر 1397 19:00

همیشه در اخبار شنیده‌ایم که خودروهای عجیب و غریب و گران‌قیمت به ناوگان پلیس امارات متحده عربی اضافه می‌شوند، اما این بار یک خودروی کاملاً متفاوت به پلیس این کشور راه پیدا کرده است.

قرار شده تا سال 2020 میلادی 10 درصد از ناوگان دولتی دوبی از خودروهایی استفاده کنند که پیشرانه بنزینی یا دیزلی نداشته باشند.جدیدترین خودروی اضافه شده به ناوگان پلیس دوبی، شورولت بولت (Bolt) است، یک خودروی برقی. هشت دستگاه از این خودرو به پلیس محلی تحویل داده شده است که در بزرگترین شهر امارات متحده عربی و مناطق اطرافش که ظاهراً شامل فرودگاه محلی هم می‌شود، استفاده شوند.

سرتیپ دکتر محمد ناصر الرزوقی، رئیس دپارتمان حمل و نقل و امداد در پلیس دوبی، در این خصوص گفت: «این همکاری با شورولت به ما کمک می‌کند تا بهتر به تعهدمان برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و ساکنین دوبی عمل کنیم. به‌علاوه، اضافه شدن هشت دستگاه شورولت بولت برقی به ناوگان برقی پلیس دوبی سبب می‌شود مردم امارات بیش از پیش به اهمیت و منافع استفاده از خودروهای برقی پی ببرند.»

تعدادی از خودروهای مشهور ناوگان پلیس دوبی

جان راث (John Roth)، رئیس بخش خاورمیانه شرکت جنرال‌موتورز در این مورد اظهار داشت: «ما مفتخر هستیم که می‌توانیم به دوبی در راستای تبدیل امارات به شهری سبزتر کمک کنیم. در همین راستا، دوبی اهداف بزرگی دارد، به طور مثال، قرار شده تا سال 2020 میلادی 10 درصد از ناوگان دولتی از خودروهایی استفاده کنند که پیشرانه بنزینی یا دیزلی نداشته باشند. ما هم در جنرال‌موتورز مشتاقانه به عنوان شریکی قابل اعتماد به دولت دوبی در تحقق این هدف کمک خواهیم کرد.»

دیدگاه کاربران