هاچ‌بکی با بیش از 400 اسب‌بخار قدرت

مرسدس-آام‌گ A45 متفاوت از قبل خواهد بود

13 مهر 1397 21:31

همانطور که می‌دانید، مرسدس‌بنز اخیراً در نمایشگاه خودروی پاریس AMG مدل A35 را معرفی کرده است. اما متخصصین AMG در شهر آفالترباخ (Affalterbach) در آلمان، یک خبر جذاب دیگر هم برای علاقه‌مندان به هاچ‌بک‌های اسپرت دارند.

مرسدس‌بنز اعلام کرد AMG مدل A45 حالت دریفت، جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک و قدرتی بیش از 400 اسب‌بخار خواهد داشت.توبیاس موئرز (Tobias Moers)، رئیس بخش AMG مرسدس‌بنز در گفتگو با نشریه استرالیایی کار ادوایس (Car Advice) در نمایشگاه باز هم تاکید کرد که نسل بعدی مرسدس‌بنز AMG مدل A45 قدرتی بیش از 400 اسب‌بخار داشته و به سیستم تمام چرخ محرک جدیدی مجهز است، اما موضوع فقط به همین جا ختم نمی‌شود.

توبیاس موئرز در ادامه گفت برخلاف مدل A35 که به جعبه‌دنده 7 سرعته اتوماتیک مجهز است، مدل A45 از جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک دوکلاچه بهره می‌برد. موئرز قول داد که نسل جدید A45 نسبت به نسل قبلی پیشرفت‌های زیادی داشته باشد و تفاوت قابل توجهی میان آن‌ها وجود خواهد داشت. همچنین موئرز مدعی است A45 جدید در زمینه شاسی به طور غیر قابل باوری نسبت به نسل قبلی بهبود یافته است. علاوه‌براین به لطف سیستم تعلیق جدید، این خودرو سواری نرم‌تری دارد و چابک‌تر خواهد بود.

نکته هیجان‌انگیز این‌که در A45 همانند E63 حالت دریفت وجود خواهد داشت که احتمالاً به صورت الکترونیکی کنترل می‌شود. بد نیست بدانید طبق صحبت‌های دومینیک گرویل (Dominik Greuel)، یکی از مدیران ارشد AMG، مرسدس AMG مدل A45 همانند مدل‌های بزرگتر یک نسخه S هم خواهد داشت.

می‌توان حدس زد مرسدس‌بنز AMG مدل A45 سال آینده رونمایی شود، اما هنوز مشخص نیست که نسخه S از این هاچ‌بک آلمانی در همان زمان پرده‌برداری خواهد شد یا این موضوع به آینده موکول می‌شود.

دیدگاه کاربران