با هدف خرید راحت

معرفی تیپ‌های جدید برای مینی

19 مهر 1397 11:00

مینی با معرفی سه تیپ جدید برای بازار انگلیس که جایگزین مدل های قبلی آن می‌شوند، تنوع تیپ‌های این خودرو را در بازار انگلیس ساده‌سازی کرده است. البته فعلاً این اتفاق فقط برای بازار این کشور رخ داده است.

مشتریان تمایل دارند خریدی راحت و ساده را تجربه کنند و همین موضوع هدف اصلی مینی در توسعه تیپ‌های جدید بوده است.این تیپ‌های جدید که هر کدام مجموعه منحصربه‌فردی از تجهیزات و امکانات را دارند عبارتند از: کلاسیک (Classic)، اسپرت (Sport) و اکسکلوسیو (Exclusive)

به طور مثال، تیپ پایه یعنی کلاسیک، از سیستم اطلاع‌رسانی و سرگرمی با صفحه نمایش 6.5 اینچی، رادیوی دیجیتال، ارتباط از طریق بلوتوث، نورپردازی محیط داخلی و روشنایی خودکار چراغ‌های جلو بهره‌مند است.

اما اگر یک مرحله بالاتر بروید و تیپ اسپرت را انتخاب کنید، خودروی شما به کیت آیرودینامیک ساخت شرکت انگلیسی جان کوپر وُرکز (JCW)، رینگ‌های آلومینیومی، تعلیق متفاوت، صندلی‌های اسپرت و غربیلک فرمانی متفاوت مجهز خواهد بود. همچنین تیپ سوم یعنی اکسکلوسیو به رینگ‌های منحصربه‌فرد و تودوزی چرم ویژه‌ای مجهز است.

البته هنوز خریداران امکان انتخاب از میان پیشرانه‌ها و انواع مختلف بدنه را برای مینی دارند، اما تیپ‌ها و پکیج‌های تجهیزاتی جدید سبب شده‌اند مشتریان راحت‌تر بتوانند به ترکیب مورد نظرشان دست پیدا کنند.

می‌توانید یکی از انواع مختلف بدنه زیر را برای مینی انتخاب کنید:

  • هاچ‌بک سه در
  • هاچ‌بک پنج در
  • کانورتیبل
  • مدل استیشن به نام کلاب‌من (Clubman)
  • مدل کراس‌اور به نام کانتری‌من (Countryman)

حال نوبت به انتخاب مشخصات پیشرانه می‌رسد که یکی از گزینه‌های وان، کوپر، کوپر D و کوپر S پیش روی شما خواهد بود. پس از آن باید یکی از سه تیپ جدید را انتخاب کنید و در خاتمه اگر تمایل داشته باشید، یکی از پکیج‌های تجهیزاتی کامفورت، کامفورت پلاس، نویگیشن یا نویگیشن پلاس را به اتومبیلتان اضافه می‌کنید.

دیوید جورج (David George) که سمت مدیریت مینی در انگلیس را بر عهده دارد اظهار کرد: «ما اطلاع داریم که امروزه مشتریان تمایل دارند خریدی راحت و ساده را تجربه کنند و همین موضوع هدف اصلی ما در توسعه تیپ‌های جدید بوده است. به این ترتیب، مشتریان در انتخابشان با پیچیدگی کمتری روبه‌رو خواهند شد و فارغ از این‌که خودروی مورد نظرشان را از یکی از نمایندگی های مینی یا از وبسایت ما خریداری کنند، تجربه خریدی ساده و راحت را خواهند داشت.»

قیمت خودروهای مینی با ساختار جدید از 16,190 پوند آغاز می‌شود که با این مبلغ می‌توانید یک مینی هاچ‌بک سه در با مشخصات پیشرانه وان و تیپ کلاسیک را خریداری کنید. اما حداکثر قیمت در ساختار جدید به 26,285 پوند می‌رسد که مربوط به مدل کانتری‌مَن با مشخصات پیشرانه کوپر و تیپ اسپرت یا اکسکلوسیو می‌شود. هنوز مینی هیچ‌گونه صحبتی از گسترش این ساختار جدید به بازارهای دیگر نکرده است، اما اگر چنین اتفاقی در آمریکای شمالی رخ دهد اصلاً جای تعجب ندارد.

دیدگاه کاربران