تشریح برنامه‌ها برای سال 2025

حمله فولکس واگن به بازار خودروهای برقی

20 مهر 1397 17:47

دیگر همه می‌دانند که خودروسازان آلمانی دیدگاه روشنی برای آینده دارند. برنامه‌ریزی دقیق و درازمدت برای آنچه در سال‌های بعدی می‌خواهند، یکی از استراتژی‌های همیشگی مدیران صنعتی در آلمان است. در همین راستا فولکس‌واگن نیز برنامه‌های خود برای سال 2025 را تشریح کرده است.

فولکس‌واگن قصد دارد با همکاری برندهای زیرمجموعه خود به تیراژ یک میلیون خودروی برقی تا سال 2025 دست پیدا کند.برنامه‌هایی که در ظاهر امر جاه‌طلبانه و مغرورانه است. بزرگ‌ترین خودروساز اروپا می‌گوید قصد دارد تا این سال تولید خودروهای برقی خود را به مرز 1 میلیون دستگاه برساند.

به طور حتم فولکس در این راستا ظرفیت بازار و حجم تولید رقبا را نیز در نظر گرفته است. سرمایه‌گذاری کلان 7 میلیارد دلاری گروه فولکس‌واگن شامل برند خودش و زیرمجموعه‌هایی مانند آئودی، اشکودا و سئات از ابزار رسیدن به این هدف بلندپروازانه است. فولکس‌واگن و تمام زیرمجموعه‌هایش قصد دارد تا پایان سال 2020 فروش خودروهای برقی را به سالی 150 هزار دستگاه برسانند. آنچه آلمان‌ها نباید از آن غافل شوند حضور 10 برند قدرتمند در دنیای خودروهای برقی است که آن‌ها نیز برنامه‌های توسعه مخصوص به خود را دارند.

مدیران فولکس به قدری آینده را روشن می‌بینند که حتی میزان پیمایش خودروهای بعدی را نیز از الان تعیین کرده‌اند. گفته می‌شود خودروهای برقی این گروه می‌بایست با یک بار شارژ بین 330 تا 550 کیلومتر پیمایش داشته باشند.

دیدگاه کاربران