به میزبانی سئات در اسپانیا

آغاز تولید نسل جدید آئودی A1

22 مهر 1397 10:36

قرار است نسل جدید آئودی A1 در اسپانیا و در تاسیسات Martorell متعلق به شرکت سئات ساخته شود. این خودرو پس از Q3 دومین محصول آئودی خواهد بود که در این کارخانه به تولید می‌رسد.

آئودی A1 سومین خودروی جدیدی است که پا به خطوط تولید این کارخانه می‌گذارد. همچنین پیش از این خط تولید Martorell میزبانی آئودی Q3 بوده است.پس از کسب موفقیت توسط مدل Q3 که از سال 2011 در این کارخانه در اسپانیا ساخته می‌شود، اکنون هاچ‌بک کوچک آئودی به این خطوط تولید وارد خواهد شد. البته نباید فراموش کنیم که نسل قبلی A1 در بلژیک ساخته می‌شد و اکنون تولید نسل جدید Q3 در کارخانه Györ واقع در مجارستان نیز صورت می‌پذیرد. به هرحال کارگران کارخانه Martorell اکنون در دو شیفت مشغول به تولید نسل جدید A1 در خط تولید شماره 3 هستند که برای ساخت این خودرو به‌روزرسانی شده است.

آقای دکتر کریستین ولمر (Christian Vollmer) که معاونت تولید و تدارکات سئات را برعهده دارد، کارخانه Martorell را به عنوان محلی استراتژیک و بسیار مهم در شبکه فروش جهانی گروه فولکس‌واگن توصیف کرده و همچنین کیفیت A1 تولید شده در این کارخانه را معادل با بالاترین استانداردهای کیفی گروه آئودی می‌داند.

از سوی دیگر آئودی A1 سومین خودروی جدیدی است که پا به خطوط تولید این کارخانه می‌گذارد. نسل جدید سئات ایبیزا در اوایل سال 2017 معرفی شد و چند ماه پس از آن نیز سئات آرونا به میدان آمد. به لطف تولید این خودروها، 500 نفر نیروی کار جدید تحت قرارداد دائمی به این شرکت پیوستند.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران