سرویس دیجیتالی بوش برای حمل‌ونقل شهری

ارائه ون‌های اشتراکی برقی توسط بوش

22 مهر 1397 13:27

شرکت بوش در حال فراهم ساختن مقدماتی است تا در اواخر سال جاری میلادی، سرویس خودروهای ون برقی اشتراکی را ارائه دهد.

سرویس‌های دیجیتالی برای حمل‌ونقل شهری یکی از کارهای جدید شرکت بوش خواهد بود و به نظر آن‌ها خدمات ون‌های برقی اشتراکی نیز قابلیت‌های بالقوه زیادی خواهد داشت.سرویس ون‌های اشتراکی ابتدا در فروشگاه‌های toom ارائه خواهد شد که به عنوان شرکت تابعه از برند آلمانی Rewe فعالیت کرده و شعب مختلفی در شهرهای برلین، فرانکفورت، لایپزیگ، ترویسدورف و فرایبورگ دارد. گروه Rewe که در امور گردشگری و خرده‌فروشی فعال بوده و مقر اصلی آن در شهر کلن واقع شده، پس از EDEKA دومین تامین‌کننده بزرگ در آلمان است.

شرکت بوش درصدد است تا در همکاری با گروه Rewe، از تامین ون‌های برقی اجاره‌ای برای تمام شعب فروشگاه‌های این گروه اطمینان حاصل کند. وظیفه تامین این ون‌ها نیز برعهده استارت‌آپ شرکت معروف آلمانی یعنی Deutsche Post خواهد بود که Scooter Strret نام دارد. پیشرانه برقی این ون‌ها توسط شرکت بوش تامین خواهد شد.

آقای رینر کالنباخ (Rainer Kallenbach) به عنوان سرپرست بخش ارتباط حمل‌ونقل شرکت بوش، اعلام کرده که سرویس‌های دیجیتالی برای حمل‌ونقل شهری یکی از کارهای جدید این شرکت خواهد بود و خدمات ون‌های برقی اشتراکی نیز قابلیت‌های بالقوه زیادی خواهد داشت. وی اضافه می‌کند که حمل‌ونقل شهری کاملاً برقی، مخصوصاً در بخش خودروهای شخصی و یا سرویس‌های حمل کالا در مناطق مرکزی شهرهای بزرگ، امری بسیار ایده‌آل خواهد بود.

در محل فروشگاه‌ها، برای شارژ باطری این ون‌های کوچک ایستگاه‌هایی تدارک دیده خواهد شد. البته تامین‌کننده ون‌ها در اندیشه تعمیم دادن سرویس اشتراک‌گذاری ون به محل‌های دیگری همچون فروشگاه‌های مبلمان، لوازم الکترونیکی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز هست. شرکت بوش در حال حاضر سرویس اسکوترهای برقی اجاره‌ای را نیز در شهرهای پاریس، برلین و مادرید ارائه می‌کند که Coup نام دارد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران