با پیشرانه توربو 200 اسب‌بخاری

رونمایی از واندرهال کارمل 2019

24 مهر 1397 15:58

شرکت آمریکایی واندرهال اخیراً از مدل سه‌چرخ جدیدی به نام کارمل رونمایی کرده است. برخلاف سه‌چرخه ونیز این شرکت، مدل کارمل 2019 دو در و فضای کابین بیشتری دارد. این خودروی سه‌چرخ از یک پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر توربو بنزینی ساخت جنرال‌موتورز با 200 اسب‌بخار قدرت بهره می‌برد که در مقایسه با ونیز 180 اسب‌بخاری رشد قابل‌توجهی محسوب می‌شود.

این سه‌چرخ جدید را شرکت آمریکایی واندرهال مبتنی بر مدل قبلی ونیز ساخته، ولی پیشرانه توربوی آن در کنار تجهیزات بیشتر، کارمل را به گزینه‌ای بسیار بهتر تبدیل کرده است.ازآنجایی‌که این پیشرانه 1.5 لیتری کوچک‌تر و در نتیجه سبک‌تر هم هست، سه‌چرخ جدید واندرهال تقسیم وزن 75/25 دارد که برای یک خودرو سه‌چرخ بسیار خوب است.

دانیل بویر، مدیر بازاریابی شرکت دراین‌باره گفته: «طراحی و ساخت مدل جدید کارمل تعهد ما به سگمنت خودروهای سه‌چرخ را نشان می‌دهد. برخلاف دیگر شرکت‌ها در بازار این سگمنت، واندرهال فقط و فقط خودروهای سه‌چرخ کاملاً آمریکایی تولید می‌کند. بدون شک واندرهال پیشگام و از رهبران این سگمنت است و رونمایی از کارمل می‌تواند گواهی بر این ادعای ما باشد.»

برخی از مهم‌ترین تجهیزات کارمل شامل درهای جلو، ترمزهای 4 پیستون قدرتمند، رینگ‌های 19 اینچی، چراغ‌های LED، روکش چرم مصنوعی، فرمان برقی، سیستم تهویه مطبوع و سقف جدا شونده می‌شود. این خودرو همچنین به گرم‌کن صندلی‌های و یک سیستم صوتی دو کانال با بلوتوث نیز مجهز است.

خروجی‌های پیشرانه 1.5 لیتری توربو کارمل معادل 200 اسب‌بخار قدرت و 275 نیوتن‌متر گشتاور است. واندرهال کارمل صفرتاصد را در 4.5 ثانیه می‌تواند پر کند و حداکثر سرعتی برابر با 222 کیلومتربرساعت دارد.

شاسی آلومینیومی و بدنه کامپوزیتی آن از مدل ونیز قرض گرفته شده‌اند و مشتریان می‌توانند از میان رنگ‌های بدنه نقره‌ای متالیک، آبی متالیک، یاقوتی متالیک و سفید صدفی یکی را انتخاب کنند.

دیدگاه کاربران