خیریه به سبک ماشین‌بازها

رونمایی از تراک رم با پیشرانه هل‌کت

24 مهر 1397 18:24

مدت‌هاست شایعاتی در مورد تولید یک مدل رم با قلب هل‌کت منتشر می‌شود ولی تاکنون، خبری از چنین خودرویی نشده است (البته به‌جز نمونه اولیه مدل TRX). ولی شرکتی آمریکایی، این شانس را برای شما فراهم آورده تا یک رم مجهز به پیشرانه توربو را با خود به خانه ببرید.

شرکتی آمریکایی در فلوریدا، یک تراک رم 1500 فوق‌العاده خاص با پیشرانه هل‌کت را طی یک مراسم خیریه بین کسانی که مشارکت کرده‌اند قرعه‌کشی خواهد کرد.شرکت Dream Giveaway که در ایالت فلوریدا فعالیت می‌کند، این خودروی رم 1500 مدل 2018 فوق‌العاده خاص مجهز به پیشرانه هل‌کت را همراه با 10 هزار دلار پول نقد می‌خواهد طی یک برنامه خیریه قرعه‌کشی کند. این خودرو که Haulcat نامیده شده، به تجهیزات زیادی از جمله یک کاپوت جلوی ویژه، تزئینات گرافیکی روی بدنه، کاور قسمت بار سفارشی و باله مجهز است و مسافت چهارصد متر را می‌تواند در 10.7 ثانیه بزند. با این اوصاف، Haulcat از هر دو مدل چارجر و چلنجر هل‌کت سریع‌تر است.

البته باید بگوییم که این خودرو را با مراجعه به نمایندگی رم نمی‌توانید بخرید! برای این که بتوانید این ابرپیکاپ را مال خود کنید، باید سری به وب‌سایت شرکت بزنید و کد تخفیف VJ1018K را به هنگام اهدای 25 دلار یا بیشتر برای خرید بلیط‌های تخفیف 75 درصدی وارد کنید. شما می‌توانید در یک تراکنش 5 هزار دلار نیز اهدا کنید که با این مبلغ، 12600 شانس برای برنده شدن خواهید داشت. البته لازم به ذکر است که هیچ‌گونه محدودیتی روی میزان مبلغی که می‌توانید به این برنامه خیریه اهدا کنید وجود ندارد. برنده خوش‌شانس برای تحویل خودرو و نقل‌وانتقال سند مالکیت باید به دفتر اصلی شرکت در کلیر واتر ایالت فلوریدا سفر کند.

تمام عواید حاصل از این خیریه به موسسه New Beginning Children’s Homes اهدا می‌شود و شش موسسه دیگر نیز مبالغی را دریافت خواهند کرد.

اگر قصد شرکت در این برنامه و آزمودن شانس خود را دارید، بهتر است عجله کنید، چون امکان شرکت در این برنامه فقط تا ساعت 24 روز 27 نوامبر 2018 وجود خواهد داشت.

دیدگاه کاربران