یادگاری از آقای بندیتو

حراج جیپ ویلیز استیو مک‌کوئین

25 مهر 1397 14:59

پس از خدمت در ارتش آمریکا در طول جنگ جهانی دوم، جیپ ویلیز به یکی از نمادهای صنعت خودرو تبدیل شد و این روزها نمونه‌های بازسازی‌شده آن به قیمت‌های بالا در بازار خریدوفروش می‌شوند.

شرکت حراجی سیلور استون قیمت فروش این خودرو را بین 80 تا 100 هزار پوند تخمین می‌زند.اگر خودروی مدنظر شما ارتباطی با سلبریتی‌ها، مانند استیو مک‌کوئین داشته باشد، تبریک می‌گوییم، شما جیپ ویلیز فوق‌العاده خود را پیدا کرده‌اید.

این خودرو که جذابیت زیادی برای کلکسیونرها و همچنین هواداران ستاره فقید هالیوود دارد، اکنون در بریتانیا بوده و شرکت حراجی سیلور استون ماه آینده می‌خواهد آن را به حراج بگذارد. این شرکت قیمت فروش آن را بین 80 تا 100 هزار پوند تخمین می‌زند. حراجی NEC Classic Motor Show Sale طی دو روز 10 و 11 نوامبر قرار است برگزار شود. سیلور استون گفته که خودروی مذکور به‌طور کامل بازسازی شده است.

این خودرو در حال حاضر در وضعیت فوق‌العاده‌ای قرار داشته و همه مدارکی که ثابت می‌کنند زمانی استیو مک‌کوئین مالک آن بوده موجود هستند. علاوه‌براین، تمام مالیات‌ اروپایی و بریتانیایی آن پرداخت شده‌اند. بنابراین، تنها کاری که مالک آن باید انجام دهد رانندگی کردن با این جیپ ویلیز کم‌نظیر است.

مک‌کوئین این خودرو را مستقیم از ارتش ایالات‌متحده خریده بود و در واقع، مالک دوم آن محسوب می‌شود. این خودرو که در کلکسیون شخصی مک کوئین سال‌ها حضور داشت، در حراجی Steve McQueen Estate Auction به تاریخ نوامبر سال 1984 در لاس‌وگاس فروخته شد. برنده حراجی در آن سال 6 هزار دلار برای خرید خودرو پرداخت که تقریباً 10 برابر قیمت یک جیپ ویلیز در آن سال بود. بعدها این خودرو به قیمتی نامشخص به مالک فعلی آن فروخته شده است.

اکنون شما شانس خرید یک جیپ حاضر در جنگ جهانی دوم کاملاً سالم و بازسازی‌شده‌ای را دارید که زمانی یکی از بهترین بازیگران هالیوود مالک آن بوده و یک پلاک خاص روی داشبورد این موضوع را تایید می‌کند. چه چیزی بهتر از این؟

دیدگاه کاربران