بهترین راه برای نمایش تجهیزات جدید

کامارو SS Shock، کانسپتی زیبا از شورولت

26 مهر 1397 11:18

در حالیکه شمارش معکوس برای آغاز نمایشگاه SEMA آغاز شده، شرکت شورولت نیز از کانسپت کامارو SS Shock رونمایی کرده است. این خودرو که برای نمایش تجهیزات و امکانات تازه نصب شده روی مدل فیس‌لیفت کامارو به میدان آمده، لقب shock را به واسطه رنگ زرد خیره‌کننده خود دریافت کرده است. این رنگ از اوایل سال آینده میلادی برای مدل‌های تولیدی قابل سفارش خواهد بود.

این خودرو برای نمایش تجهیزات و امکانات تازه نصب شده روی مدل فیس‌لیفت کامارو به میدان آمده است.همان‌طور که احتمالاً تا الان متوجه شده‌اید از این رنگ زرد درخشان برای لباس ایمنی افراد در مشاغل خاص همچون کارگران راهداری استفاده می‌شود تا در شرایطی همچون محیط تاریک، توجه دیگران را جلب کند.

به غیر از رنگ‌آمیزی ویژه، این کامارو به تجهیزات و قطعات سفارشی مجهز شده است. شرکت سازنده درباره جزئیات این موارد چیزی اعلام نکرده اما در ظاهر خودرو می‌توان نوارهای سیاه روی کاپوت، پوشش سیاه رنگ آینه‌ها و رینگ‌های مشکی رنگ را تشخیص داد. قطعات الحاقی به سپر جلو و رکاب‌های جانبی پهن نیز از دیگر تغییرات این خودرو نسبت به نمونه‌های استاندارد هستند.

هرچند از مشخصات فنی دقیق کامارو 2019 اطلاعات چندانی منتشر نشده ولی دراین حد می‌دانیم که این خودرو با  پیشرانه‌های مختلفی عرضه خواهد شد که از مدل چهارسیلندر 2 لیتری توربو با 275 اسب‌بخار قدرت آغاز شده و به پیشرانه قدرتمند هشت سیلندر 6.2 لیتری هشت سیلندر ختم می‌شود که 650 اسب‌بخار قدرت دارد.

علاوه‌براین کامارو 2019 با تجهیزات بیشتر و سطح عملکرد بالاتر عرضه خواهد شد. از مهمترین این موارد می‌توان به کیت مجرای عبور هوای سرد و مجموعه ترمز برمبو برای چرخ‌های جلو اشاره کرد. همچنین برای خریداران امکان سفارش صندلی‌های اسپرت ریکارو، اسپویلر مشکی رنگ و در مخزن باک با روکش فیبرکربن وجود دارد.

هرچند فعلاً شورولت تنها از یک کانسپت رونمایی کرده اما بد نیست بدانید این شرکت در نظر دارد بیش از دوازده مدل را در نمایشگاه SEMA به نمایش بگذارد.

دیدگاه کاربران