طراحی گجتی برای جابه‌جایی سفارش‌های مشتریان

ورود رین‌ اسپید به دنیای خودران‌ها

27 مهر 1397 12:43

نمایشگاه CES لاس‌وگاس تا کمتر از 3 ماه دیگر برگزار می‌شود. گردهمایی بزرگ عرضه‌کنندگان لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی، گجت‌ها، ابزارهای موبایل، واقعیت مجازی و اینترنت اشیاء. طی چند سال اخیر خودروسازان آینده‌نگر نیز پای به این نمایشگاه گذاشته‌اند تا آخرین دستاوردهای فناورانه‌ خود را به نمایش بگذارند.

مایکرواسنپ می‌آید تا دنیای تحویل غذا و مواد خوراکی را دستخوش تغییر کند.از گوشه و کنار خبر می‌رسد که شرکت سوئیسی RinSpeed ‌قصد دارد یک بار دیگر با کانسپتی عجیب در این گردهمایی حساب خبرساز شود. کانسپت رین‌اسپید MicroSNAP‌ نام دارد. خودرویی که گفته می‌شود ابعاد آن دقیقاً مشابه رنو توئیزی فرانسوی است.

تصاویر اولیه حکایت از طراحی خارق‌العاده این محصول دارد. پیش از رونمایی رسمی مایکرواسنپ، فاش شده بود که قوای محرکه این وسیله نقلیه تمام برقی و سیستم پیمایش آن به صورت خودران است. اما این یک خودران متعارف نیست. در واقع مایکرواسنپ می‌آید تا دنیای تحویل غذا و مواد خوراکی را دستخوش تغییر کند. این خودران هما‌ن‌طور که از نامش برمی‌آید، گجت متحرکی است که بر اساس اپلیکیشن شبکه اجتماعی اسنپ‌چت کار می‌‌کند و می‌تواند سفارش‌های مشتریان را جابه‌جا کند.

مدیر رین‌ اسپید می‌گوید در ایامی که بازار خودروهای خودران برای نقل و انتقال افراد شلوغ شده، بازار دلیوری و تحویل اغذیه آن‌ها مغفول مانده است. تا این لحظه اطلاعاتی درباره مشخصات فنی مایکرو اسنپ منتشر نشده است.

دیدگاه کاربران