تجربه‌ سواری متفاوت با کمک فناوری خودران

معرفی کانسپت کادیلاک در نمایشگاه CES

17 دی 1400 10:57

در جریان کنفرانس خبری جنرال موتورز در نمایشگاه CES 2022، این شرکت از کانسپتی به نام کادیلاک اینر اِسپیس رونمایی کرد.

کابین این خودرو دارای فضای بزرگ و راحت برای دو سرنشین است، درحالی‌که فناوری خودران مسئولیت هدایت خودرو را به طور کامل برعهده خواهد گرفت.فرم کشیده و کم ارتفاع بدنه کادیلاک اینر اِسپیس، فرم این خودرو را به نمونه‌های اسپرت شبیه ساخته درحالی‌که ساختار ماژولار مجموعه باتری، آزادی عمل بیشتری برای طراحان این خودرو فراهم کرده است، تا فضایی بزرگ و دلباز با کف صاف برای کابین طراحی کنند.

کابین این خودرو دارای فضای بزرگ و راحت برای دو سرنشین است، درحالی‌که فناوری خودران مسئولیت هدایت خودرو را به طور کامل برعهده خواهد گرفت.

نمایشگر بزرگ و سرتاسری LED طیف وسیعی از امکانات ارتباطی و سرگرمی شامل واقعیت افزوده مجازی یا امکان انجام بازی­ ویدیویی را فراهم کرده است، ضمن‌­این‌که پخش فایل‌های صوتی و تصویری برای افزایش آرامش سرنشینان هم پیش‌­بینی شده است.

استفاده وسیع از شیشه در پنجره­‌های جانبی و سقف خودرو، امکان لذت بردن بیشتر از مسیر را برای سرنشینان فراهم کرده است.

کانسپت کادیلاک اینر اسپیس در نمایشگاه CES 2022

آقای برایان نِسبیت از مدیران بخش جهانی طراحی جنرال‌موتورز، اعتقاد دارد که گسترش استفاده از پیشرانه برقی و فناوری خودران، باعث تغییر نقش خودروها و تجربه کاربران از این وسایل شده است، درحالی‌که متخصصان با طراحی کانسپت‌های نوآورانه در حال اکتشاف تازه­‌ها و تکمیل تجربیات خود هستند.

با توجه به طرح خاص کادیلاک اینِر اسپیس نمی‌­توان انتظار داشت که این خودرو را در خط تولید مشاهده کنیم، اما طراحی و فناوری­‌های این کانسپت مطمئنا در محصولات آینده کادیلاک تاثیرگذار خواهد بود.

دیدگاه کاربران