جدال چینی‌ها در پیست

معرفی خودروی مسابقه‌ای «لینک اند کو»

28 مهر 1397 12:08

پس از معرفی خودروی سدان 03 توسط شرکت «لینک اند کو» (Lynk & Co) در نمایشگاه خودرو چنگ‌دو، اکنون این برند نوظهور قصد دارد نسخه مسابقه‌ای این خودرو را نیز معرفی نماید.

این خودروی چینی با قدرت 493 اسب‌بخار و مطابق با قوانین مسابقات TCR آماده حضور در پیست است.این خودرو در همکاری میان مالک برند «لینک ‌اند کو» یعنی جیلی و ساین ریسینگ (Cyan Racing) و مطابق با قوانین TCR شکل گرفته است. بد نیست بدانید کسب پیروزی تیم ولوو در مسابقات WTCC سال 2017 تحت مدیریت ساین ریسینگ حاصل شده است. این خودروی مسابقه‌ای در جریان رویدادی ویژه در پیست مسابقه فوجی در ژاپن معرفی خواهد شد و قرار است سال آینده در مسابقات WTCR که از جانب فدراسیون جهانی اتومبیل‌رانی برگزار می‌شود، شرکت کند. قدرت آن 493 اسب‌بخار تخمین زده می شود و آن را خودرویی توصیف کرده‌اند که درعین امکان حضور در خیابان‌ها، با استانداردهای مسابقات TCR ساخته خواهد شد.

نماینده «لینک ‌اند کو» در این رقابت با محصولات خودرسازان باسابقه‌ای چون آئودی، آلفارومئو، هوندا، هیوندای، پژو، سئات و فولکس‌واگن روبه‌رو خواهد شد.

سرپرست ساین ریسینگ یعنی آقای کریستن دال (Christian Dahl) اعلام کرده که ترکیب تجربه های به دست آمده از کار این تیم روی خودروهای ولوو C30 و S60 و نتایج به دست آمده در مسابقات سرعت به این شرکت در انجام ماموریت خود یاری خواهد رساند.

دیدگاه کاربران