کابوسی شیرین برای ماشین‌بازها

رونمایی از راش F-150 Nitemare

2 آبان 1397 16:35

اسامی مانند راش، شلبی و سالین را زمانی فقط در کنار موستانگ‌ها می‌شنیدیم، ولی افزایش محبوبیت پیکاپ‌ها نزد مشتریان، شرکت‌های تیونر را هم برای ارتقا این خودروها ترغیب کرده است. جدیدترین آن‌ها شرکت راش است که همین امروز از خودروی F-150 Nitemare مدل 2018 رونمایی کرد.

شرکت راش علاوه‌بر تغییرات ظاهری و داخل کابین، خروجی‌های پیشرانه F150 را به میزان فوق‌العاده زیادی افزایش داده است.این خودرو که شرکت از آن با عنوان «قوی‌ترین پیکاپ خیابانی» یاد می‌کند به طراحی بخش جلوی اسپرت‌تر با یک جلوپنجره مشکی راش مجهز شده است. از موارد قابل‌توجه دیگر می‌توان به کاور سپر جدید، یک بنر روی پنجره جلو، کاور میله بکسل و رینگ‌های 22 اینچ، تایرهای کانتیننتال Cross Contract و طرح‌های گرافیکی نصب شده روی درها اشاره کرد.

مشتری‌ها می‌توانند آپشن کاور پارچه‌ای قسمت بار و یک سیستم اگزوز فعال را هم سفارش بدهند. این سیستم اگزوز علاوه‌بر داشتن دو حالت کم و پرصدا، حالت‌های سفارشی مختلفی هم دارد و می‌توان از طریق یک اپلیکیشن تلفن همراه یا دکمه‌های موجود روی کنسول مرکزی آن را تنظیم کرد.

تغییرات کابین محدود هستند و فقط شاهد استفاده از کف‌پوش‌های WeatherTech و نشان‌های شماره‌دار نصب شده روی کنسول مرکزی هستیم. امکان سفارش آپشن صندلی‌های چرمی برای مدل‌های Regular و SuperCrew نیز وجود دارد.

قدرت این خودرو از پیشرانه هشت سیلندر خورجینی 5 لیتری مجهز به سوپرشارژر ROUSHcharged TVS R2650، یک سیستم اگزوز کات بک، ECU تقویت شده و فیلتر هوای high-flow تامین می‌شود. به لطف این تغییرات، راش F-150 Nitemare اکنون 650 اسب‌بخار قدرت و 826 نیوتن‌متر گشتاور دارد. فقط برای این که ارزش کار این تیونر آمریکایی را درک کنید، باید بگوییم که پیشرانه مذکور در حالت استاندارد خود 395 اسب‌بخار قدرت و 541 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

F-150 Nitemare تقریباً 17 هزار دلار بیشتر از مدل پایه پیکاپ فورد F150 قیمت دارد، از این روز برای خرید آن باید حداقل بالای 50 هزار دلار هزینه کنید.

دیدگاه کاربران