بدون باتری تا 70 روز!

ساعت نبضی B01؛ شاهکاری از برایتلینگ و بنتلی

4 آبان 1397 15:00

کمتر کسی می‌داند که خودروساز لوکس انگلیسی سال‌هاست که با ساعت‌ساز تجملی Breitling سوئیسی همکاری دارد. جدیدترین دستاورد این دو برند اشرافی ساعتی است به اسم Premier B01.

بنتلی و برایتلینگ، سال آینده یک نمونه ویرایش محدود را به مناسب صدمین سال بنتلی، تولید می‌کنند.نخستین همکاری بنتلی و برایتلینگ سال 2003 به منظور ساخت و طراحی ساعت لوکس روی سواری تجملی کانتیننتال GT بود. دستاورد جدید این دو شرکت با کنترل و اعمال نظر بیشتر بنتلی همراه بوده است چراکه پیش از این روال کار بدین صورت بود که برایتلینگ مدل‌های خود را می‌ساخت و در انتها تنها لوگوی بنتلی را نصب می‌کرد؛ اما اکنون در ساعت جدید پریمیر بی 01 شاهد حضور رنگ سبز معروف مسابقات بنتلی هستیم.

ساعت فوق با قابلیت شارژ مکانیکی می‌آید؛ همان سیستم سنتی که در اغلب محصولات برایتلینگ شاهدش هستیم. این ساعت قابلیت ذخیره 70 ساعت رزرو شارژ را دارد. روزشمار (تا 40 روز)، ضد آب تا 80 درصد، عقربه شب‌نما، شیشه ضدخش و صفحه با قطر 46 میلی‌متر از دیگر مشخصات این ساعت 125 گرمی است.

هر دو شرکت طی اعلامیه‌ای بیان کرده‌اند که سال آینده یک نمونه ویرایش محدود را به مناسب صدمین سال تأسیس بنتلی تولید خواهند کرد. به گفته مدیر اجرایی بنتلی، این همکاری یک گام رو به جلو به منظور افزایش اعتبار برای مشتریان هر دو شرکت است.

دیدگاه کاربران