ستاره ژاپنی لاس‌وگاس

رونمایی از باگی جدید هوندا در نمایشگاه سما 2018

9 آبان 1397 18:30

شرکت هوندا با رونمایی از یک کانسپت جدید به نام Open Air Vehicle توجه همه را در نمایشگاه سِما 2018 به خود جلب کرده است.

این خودروی کانسپت روی شاسی ریج‌لاین ساخته شده، صندلی‌های سیویک تایپ آر را روی خود دارد و به فرمان پایونیر 1000 مجهز شده است.این خودرو روی همان پلتفرم پیکاپ ریج‌لاین ساخته شده، از برخی تجهیزات مدل باگی پایونیر 1000 بهره می‌برد و همه این موارد، طبق ادعای شرکت، کانسپت Open Air Vehicle را به یک خودروی آفرود فوق‌العاده تبدیل کرده که بسیار مناسب افراد ماجراجو است.

شاید این خودرو هیچ‌وقت نتواند وارد خط تولید شود و برای همیشه یک کانسپت باقی بماند، ولی جالب است بدانید در ساخت Open Air Vehicle از برخی قطعات مدل‌های فعلی هوندا استفاده شده است.

علاوه‌بر استفاده از شاسی و سیستم تعلیق ریج‌لاین، این کانسپت آفرود درهایی مشابه با هوندا پایونیر 1000 دارد. علاوه‌براین، خودرو به قسمت بار سفارشی و پنل‌های در عقب ویژه‌ای مجهز شده که به‌صورت اختصاصی برای این مدل طراحی شده‌اند.

شخصیت جذاب طراحی بدنه و خارجی خودرو در داخل آن هم ادامه پیدا کرده و شرکت، کل کابین را بسیار متفاوت طراحی کرده است. در این بخش، هوندا فرمان پایونیر 1000 را روی ستون فرمان ریج‌لاین نصب کرده و سطح داشبورد را با یک لایه رنگ محافظ پوشانده است.

جالب است بدانید این کانسپت به صندلی‌های سیویک تیپ آر با روکش ضدآب پایونیر 1000 مجهز شده است. کانسپت Open Air Vehicle هوندا ظرفیت 4 سرنشین دارد که هر یک به کمربند ایمنی مسابقه‌ای مجهز شده‌اند. البته همان‌طور که گفتیم، این خودرو صرفاً یک مدل کانسپت بوده و فعلاً معلوم نیست وارد بازار خواهد شد یا نه.

نظر شما در مورد این کانسپت چیست؟ آیا می‌توان فروش خوبی در بازار برای آن متصور بود؟

دیدگاه کاربران
باگی 1398/8/10
با عرض سلام خدمت دوستان عزیز من اولین نفری خواهم بود که این آفرود زیبا بخرم چون خود شرکت سرهم میکنه خودم باگی سوارم هر جوری که خودمون سرهم کنیم مثل این درنمیاد
پاسخ
0
0
0