درخشش شِوی 47 ساله

تیونینگ بلیزر مدل 1971 برای نمایشگاه سِما

10 آبان 1397 11:43

به نظر می‌رسد که در روزهای آینده باید نام شرکت تیونینگ «رینگ برادرز» را بیشتر بشنویم. شرکتی که با انتخاب یکی از خاص‌ترین شاسی‌بلندهای دنیا، توان مهندسی و خلاقیت‌های بصری‌اشان را به رخ رقبا کشید.

با تجهیز به پیشرانه سری LS3‌ جنرال‌موتورز، حالا بلیزر 430 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند.داریم درباره شورولت K5‌ مدل 1971 صحبت می‌کنیم. شاسی‌بلند غول‌آسای آمریکایی که اغلب او را به بلیزر کی 5 می‌شناسند. این خودرو در نمایشگاه سِما 2018 حسابی طرفدار خواهد داشت. تا پیش از این پروژه‌های محدود و پراکنده‌ای روی بلیزر انجام شده بود اما هیچ‌کدام به دقت و با چنین ریزه‌کاری‌هایی نبودند.

خودرویی که در زمان خودش مدام با فورد Bronco، اینترنشنال هاروستر Scout، دوج Ramcharger و جیپ Cherokee‌ رقابت داشت، حالا پس از این تیونینگ رقیب دندان‌گیری را پیش روی خود نمی‌بیند.

بلیزر در بهترین حالت به صورت استاندارد می‌توانست 185 اسب‌بخار قدرت از دل پیشرانه 6.6 لیتری بیرون بکشد؛ اما نسخه بازسازی‌شده می‌تواند 430 اسب‌بخار قدرت را از پیشرانه 6.2 لیتری استخراج کند. این همان پیشرانه‌های معروف سری LS3‌ جنرال‌موتورز است. جعبه‌دنده سنتی با نمونه فوق حرفه‌ای 4L60E‌ تعویض شد تا بهترین انتقال قدرت به صورت 4WD به هر چهار چرخ صورت پذیرد.

به لطف حضور سیستم تعلیق برند «راید تک» ارتفاع خودرو حدود 2.5 سانتی‌متر بالاتر آمده است. در انتها باید به تایرهای فوق‌العاده 17 اینچی این خودرو اشاره کرد که از برند بی اف گودریچ مدل All-Train‌ هستند.

دیدگاه کاربران