ویل اسمیت باز هم به آئودی رسید

ورود آئودی به دنیای انیمیشن‌ها

12 آبان 1397 12:58

اگر به دنیای انیمیشن‌ها علاقه‌مندید، پس احتمالاً باخبر هستید که شرکت فوکس قرن بیستم انیمیشنی با نام «Spies in Disguise» را سپتامبر سال 2019 روی پرده سینماهای سراسر جهان خواهد برد.

آئودی می‌گوید این خودروی کانسپت مجازی به شرکت اجازه می‌دهد تا بیشتر روی سری خودروهای e-tron تحقیق کند.در این فیلم ویل اسمیت و تام هلند نقش‌آفرینی کرده‌اند. ویل اسمیت صداپیشه کاراکتری به نام لنس استرلینگ است که در طول فیلم، با یک خودروی تخیلی آئودی با نام RSQ e-tron رانندگی می‌کند. جالب است بدانید این خودرو مختص فیلم طراحی شده است.

خودرو به مواردی مانند صفحه کیلومتر مجازی، پیشرانه الکتریکی و تکنولوژی رانندگی کاملاً خودران مجهز است. ظاهراً، جاسوس‌ها و ماموران مخفی آینده بدون چنین خودروهایی قادر به انجام کارهای خود نخواهند بود.

فرانک ریمیلی، سرطراح استودیو شماره 3 آئودی در این مورد گفته: «آئودی رویکردی دیجیتال و آینده‌نگرانه به بحث طراحی دارد. در مرکز طراحی آئودی، ما دقت دست را با آخرین تکنیک‌های تصویرسازی دیجیتالی ترکیب کرده‌ایم. با این روش ما می‌توانیم ایده‌های طراحی آینده‌نگرانه را با دقتی بالا در طراحی و توسعه یک خودروی کانسپت مجازی مانند RSQ e-tron اجرا کنیم.»

طبق ادعای آئودی، این کانسپت مجازی به طراحان و مهندسان شرکت اجازه می‌دهد تا بیشتر بتوانند روی محصولات تمام الکتریکی e-tron تحقیق کنند.

آئودی سال آینده نیز برای تولید یک فیلم انیمیشن دیگر با شرکت فوکس قرن بیستم و شرکت Blue Sly Studios همکاری خواهد کرد. در این فیلم گفته می‌شود دو شخصیت اصلی انیمیشن Spies in Disguise نیز حضور دارند.

دیدگاه کاربران