تیونینگی باب میل مشتریان جوان

پیش‌نمایش نسخه‌های TRD از آوالون و کمری

24 آبان 1397 11:21

بخش توسعه خودروهای مسابقه‌ای تویوتا موسوم به TRD در آستانه برگزاری نمایشگاه لس‌آنجلس دو محصول جدید خود را معرفی کرد. سدان‌های اسپرت‌شده کمری و آوالون خبر خوبی برای مشتریان جهانی این سدان‌های خانوادگی‌های هستند.

با ارتقای این دو سدان خانوادگی به واسطه تجهیزات TRD، حالا مشتریان جوان هم به خریدشان تمایل نشان می‌دهند.هر دو مدل هم از نظر طراحی بیرون و هم در زمینه طراحی داخل اتاق جسارت بیشتری نسبت به نمونه‌های استاندارد خود به نمایش گذاشته‌اند. داخل کابین آوالون تی.آر.دی شاهد استفاده چشم‌نوازی از صندلی‌های اسپرت مشکی با کنتراست قرمز هستیم. کابین کمری تی.آر.دی نیز با سقف مشکی و تریم اسپرت قرمز به مراتب هیجان‌انگیزتر شده است.

آوالون فوق با پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر Vشکل و قدرت 268 اسب‌بخاری و گشتاور 335 نیوتن‌متری وارد بازی می‌شود. در حالی که برای تویوتا هم یک قوای محرکه 2.5 لیتری در نظر گرفته شده و البته همان نسخه 3.6 لیتری V6. با این تفاوت که خروجی کمری 301 اسب‌بخار قدرت و 361 نیوتن‌متر گشتاور را نشان می‌دهد.

این برای اولین‌بار است که این خودروها مجهز به اسپویلر (بال عقب) فیبر کربنی و اگزوزهای استیل شده‌اند. سیتسم تعلیق اسپرت و رینگ‌های عریض مسابقه‌ای جلوه‌ای متفاوت به روح کسل‌کننده کمری و آوالون بخشیده‌اند.

دیدگاه کاربران