تیزری هنرمندانه پیش از رونمایی رسمی

نمایش مجسمه سیمی از رنجرور ایووک مدل 2020

24 آبان 1397 17:33

احتمالاً این تیزر به نظر شما بسیار جالب و خلاقانه است، اما باید بدانید این شرکت بریتانیایی پیش از این هم چنین کاری را انجام داده است. پیش از رونمایی مدل کانورتیبل از رنجرور ایووک، لندرور در اکتبر سال 2015 شش مجسمه سیمی از این شاسی‌بلند بحث‌برانگیز را در خیابان‌های لندن به معرض نمایش عموم گذاشت. حال این خودروساز انگلیسی که از سال 2008 به مالکیت شرکت هندی تاتا موتورز درآمده است، همین کار را برای پیش نمایش نسل دوم ایووک انجام داده و یک مجسمه سیمی هنرمندانه با ابعاد واقعی از این شاسی‌بلند جدید را در پایتخت انگلیس در معرض نمایش قرار داده است.

شرکت لندرور تصمیم دارد در 22 نوامبر یعنی حدوداً یک هفته دیگر، از نسل جدید رنجرور ایووک رونمایی کند..اما نکته جالب اینجاست که این مجسمه سیمی هنرمندانه دقیقاً توسط همان تیمی ساخته شده که مسئولیت طراحی نسل دوم ایووک را بر عهده داشته‌اند. بنابراین به لطف این تیزر، پیش از رونمایی رسمی این شاسی‌بلند جمع‌وجور لوکس در 22 نوامبر در لندن، می‌توانید تا حدودی با سبک کلی طراحی آن آشنا شوید. اگر تصاویر جاسوسی منتشر شده در ماه‌های اخیر از این خودرو را دیده باشید، حتماً می‌دانید که در طراحی نسل جدید ایووک از برادر بزرگترش یعنی مدل ولار (Velar) الهام گرفته شده است.

اگرچه هنوز مشخصات فنی این شاسی‌بلند جدید در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما طبق شایعات منتشر شده، ایووک مدل 2020 بر پایه نسخه ارتقا یافته از پلتفرم نسل فعلی ساخته خواهد شد و از پلتفرمی کاملاً جدید بهره نمی‌برد. البته لندرور تغییرات مهمی هم در این خودرو ایجاد خواهد کرد: به طور مثال، فاصله بین دو محور نسل جدید ایووک بیشتر خواهد شد تا فضای کابین افزایش یابد.

مدل جدید ایووک به آخرین پیشرانه چهار سیلندر بنزینی و دیزلی جگوار لندرور به نام اینجینیوم (Ingenium) مجهز خواهد بود. البته احتمال دارد این خودرو با یک سیستم انتقال قدرت هیبریدی مجهز به یک پیشرانه 1.5 لیتری 3 سیلندر و یک موتور برقی هم عرضه شود.

نسل اول ایووک مدلی بسیار موفق برای لندرور محسوب می‌شود. به این ترتیب، نسل دوم این شاسی‌بلند لوکس هم مسئولیت مهمی بر عهده خواهد داشت. بد نیست بدانید از زمان معرفی نسل اول ایووک در سال 2011 تاکنون، بیش از 750,000 دستگاه از آن به فروش رفته است.

دیدگاه کاربران