زیباتر از همیشه با Black Style R-Line

رونمایی از پکیج طراحی جدید برای فولکس‌واگن تیگوان

3 آذر 1397 18:00

درحالی‌که به مناسبت روز شکرگزاری در آمریکا همه مشغول خرید و پخت بوقلمون برای دورهمی‌های خانوادگی هستند، در یک روز کاملاً معمولی در اروپا فولکس‌واگن خبری جدید منتشر کرده است. طراحان شرکت به لطف پکیج طراحی جدید Black Style R-Line، قصد دارند جذابیت‌های کراس‌اور کوچک تیگوان را برای خریداران بیشتر از همیشه بکنند. این پکیج صرفاً برای مدل 5 سرنشین خودرو ارائه شده و برای مدل جادارتر Allspace قابل سفارش نیست.

این پکیج مواردی مانند رینگ‌ها، قاب آینه‌ها، جلوپنجره و باربند مشکی را همراه با شیشه‌های دودی عقب به خودرو اضافه می‌کند.این پکیج جدید که در کنار دو بسته Comfort و های‌لاین هم می‌توان آن را سفارش داد مواردی مانند رینگ‌های مشکی 19 اینچ، قاب آینه‌ها و خطوط پنجره مشکی را به طراحی بدنه خودرو اضافه می‌کند. یک تِم مشکی مشابه روی باربند و جلوپنجره نیز اضافه شده و شاهد دودی شدن پنجره‌های عقب هستیم. از دیگر موارد قابل‌توجه می‌توانیم به سپرهای جلو و عقب R-Line در کنار اسپویلر عقب و فرمان چرمی داخل کابین اشاره کنیم.

قیمت این پکیج در آلمان 3365 یورو تعیین شده است و خریداران می‌توانند با پرداخت 490 یورو بیشتر، رینگ‌های 19 اینچ را با دو جفت رینگ 20 اینچ سوزوکا جایگزین کنند. البته باید توجه کنید که برای خرید این پکیج برخی محدودیت‌ها وجود داشته و فولکس‌واگن آن را فقط روی مدل‌های تیگوان با رنگ‌های بدنه سفید، مشکی صدفی، خاکستری متالیک و سفید Oryx می‌فروشد.

درحالی‌که همه این تغییرات و آپگریدهای طراحی بدنه می‌تواند تیگوان را به خودرویی جذاب‌تر در بازار تبدیل کند، ولی همه بی‌صبرانه منتظر رونمایی از مدل R فولکس‌واگن تیگوان هستند. شایعات زیادی هم‌اکنون وجود دارند که فولکس‌واگن در حال کار روی این مدل است و بارها نمونه‌های تستی این خودرو را دیده‌ایم، مدلی که در صورت ورود به بازار می‌تواند رقیبی جدی برای آئودی RS Q3 باشد. درحالی‌که اشکودا کودیاک اخیراً یک نسخه RS روانه بازار کرده و اعلام شده که سئات آتکا به‌زودی یک نسخه کوپرا خواهد داشت، می‌توان با اطمینان کامل انتظار عرضه تیگوان R را داشت.

دیدگاه کاربران