معرفی نسخه پرو از AMG GT R

سمفونی مهندسی به رهبری AMG

9 آذر 1397 19:10

مرسدس-آام‌گ کوپه GT سری R نسخه Pro را برای عرضه در سال 2020 بهینه‌سازی کرد.

فرزند جدید مرسدس در چهار حوزه قصد دارد که متمایز باشد؛ سیستم تعلیق، زیرساخت سبک، آیرودینامیک و طراحی ظاهری.نمایشگاه لس‌آنجلس امسال از حیث عرضه سوپراسپرت‌ها می‌تواند یکی از نقاط عطف این گردهمایی خودرویی طی سالیان اخیر باشد. شاید این تنها دلیلی باشد که مرسدس-آام‌گ را مجاب کرده است که محصولات جدید خانواده جی‌تی خود را برای آمریکایی‌ها رونمایی کند. اقدامی که در صدر آن ویرایش محدود AMG GT R Pro خودنمایی می‌کند.

تمرکز اصلی و محور کارایی این خودرو برای عملیات روی پیست بوده است. این را باید ممنون تجربیاتی باشیم که پیش‌تر با جی‌تی 3 و جی‌تی 4 از خانواده آام‌گ به دست آمده بود.

فرزند جدید مرسدس در چهار حوزه قصد دارد که متمایز باشد؛ سیستم تعلیق، زیرساخت سبک، آیرودینامیک و طراحی ظاهری. به لطف استفاده استادانه از پکیج حرفه‌ای فیبر کربن که شامل تغییراتی در آینه‌ها، بال عقب و دیفیوزر شده، علاوه‌بر افزایش جسارت در طراحی، کارایی این خودرو نیز دوچندان شده است.

مرسدس می‌گوید برای فرزند جدید خود سراغ همان پیشرانه سنتی 4 لیتری هشت سیلندر V شکل دو توربو با قدرت 577 اسب‌بخار رفته است. بد نیست بدانید که نمونه آزمایشی خودروی فوق پیش‌تر توانسته بود پیست نوربورگ‌رینگ را در 7 دقیقه و 4 ثانیه بپیماید. هنوز اطلاعاتی درباره زمان و نحوه فروش و البته قیمت این خودرو منتشر نشده است.

دیدگاه کاربران