رونمایی از نسل جدید پیکاپ شورولت

سیلورادوی غول‌کش آمد

15 آذر 1397 10:43

شورولت از نسل جدید پیکاپ سیلورادو HD مدل 2020 خود پرده‌برداری کرد. همین جمله ساده برای طرفداران تیفوسی این پیکاپ عضلانی کافی است تا پذیرای موجی از هیجان باشند. رونمایی رسمی از این خودرو بهمن ماه امسال خواهد بود و فروشش نیز اواسط سال آینده میلادی استارت می‌خورد.

اضافه شدن یک پیشرانه کاملاً‌ جدید توربودیزل هشت سیلندر V شکل و تعبیه یک جعبه‌دنده جدید 10 سرعته اتوماتیک از مهمترین تغییرات این نسل است.مدل 2020 سیلورادو با طراحی متقارن فوق‌العاده چشم‌گیر چیزی فراتر از انتظارها ظاهر شده است. شِوی می‌گوید سقف این خودرو تنها بخشی است که از روی سیلورادو 1500 الهام گرفته و مابقی المان‌های طراحی آن به‌کلی از ابتدا طراحی شده است.

امضای بارز نسل جدید این خودرو جلوپنجره مشبک آن است که نماد برجسته CHEVROLET به در دل آن خود نمایی می‌کند. همچنین طراحی کاپوت با بخش‌های عضلانی به افزایش جذابیت نمای جلوی خودرو کمک کرده است.

برای دسترسی به قسمت بار انتهایی،‌ یک رکاب هوشمندانه در سپر عقب گنجانده شده است. شورولت تا این لحظه تصاویر رسمی از داخل کابین سیلورادو اچ‌دی 2020 منتشر نکرده است؛ اما بررسی تصاویر جاسوسی آن گویای این نکته است که داخل اتاق نیز شاهد تغییراتی انقلابی هستیم.

درست در میانه کنسول نمایشگر لمسی اطلاعات و سرگرمی گنجانده شده است؛ در کنار چیدمان منطقی از دکمه‌های مربوط به سیستم تهویه مطبوع. شورولت می‌گوید این محصول نسبت به نمونه‌های قبلی با اضافه شدن 8 سانتی‌متر فضای بیشتر برای سرنشینان عقب وارد بازی می‌شود.

در کنار این موارد شاید مهم‌ترین تغییر در نسل جدید سیلورادو، اضافه شدن یک پیشرانه کاملاً‌ جدید توربودیزل هشت سیلندر V شکل و تعبیه یک جعبه‌دنده جدید 10 سرعته اتوماتیک باشد.

دیدگاه کاربران
۰۹۱۲۵۸۰۵۵۰۸ 1398/11/5
عالی و بی نظیر
پاسخ
0
0
0