• سرويس ادواري کرمان موتور
  • سرويس ادواري کرمان موتور
  • سرويس ادواري کرمان موتور
  • سرويس ادواري کرمان موتور

خدمات رایگان پاییزه برای محصولات هیوندای

سرویس ادواری کرمان موتور (1403)

27 آبان 1403 12:43

خدمات رایگان پاییزه برای محصولات هیوندای

آبان 1403: کمپین پاییزی تعمیرگاه مرکزی KTL، از 20 آبان تا 20 آذر 1403 برگزار می‌شود.

در این کمپین، دارندگان خودروهای هیوندای می‌توانند از خدمات ویژه‌ای بهره‌مند شوند. این خدمات شامل تعویض رایگان ضد یخ، بازدید رایگان سیستم جلوبندی و عیب‌یابی رایگان خودرو است. علاوه بر این، با خرید روغن موتور و اکتان بوستر با 20 درصد تخفیف و فیلتر روغن، فیلتر هوا و فیلتر کابین با 10 درصد تخفیف، می‌توانند از مزایای بیشتری برخوردار شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این کمپین، به وب‌سایت Ktl-co.com مراجعه کرده یا با شماره 91007757-021 تماس بگیرید.

برنامه راه‌اندازی ایستگاه‌های شارژ در چندین شهر کشور

آبان 1403: شرکت کرمان موتور در حال توسعه ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی است و در این راستا اولین تعمیرگاه تخصصی و اداره تحویل خودروهای برقی را افتتاح کرد. در ادامه نیز این شرکت چندین ایستگاه شارژ خودرو برقی را احداث کرده است.

این شرکت با هدف ترویج استفاده از خودروهای برقی، اقدام به راه اندازی اولین ایستگاه شارژ اختصاصی خودروهای برقی خود در مجتمع تجاری گالریا ولنجک تهران نمود. این اتفاق مهم در نیمه اول شهریور 1403 رخ داد.

پس از موفقیت این پروژه، این شرکت اعلام آمادگی کرد تا در سایر نقاط تهران نیز اقدام به نصب ایستگاه‌های شارژ نماید. در همین راستا، در نیمه آبان ماه، ایستگاه‌های شارژ جدیدی در هتل اسپیناس پالاس تهران و نمایندگی 1715 این شرکت در جاده مخصوص کرج به بهره‌برداری رسید.

تا پایان آذر 1403، چندین ایستگاه شارژ دیگر در نمایندگی‌های 1709 تهران، 2016 مشهد، 3406 رشت، 2803 قم و در مرکز خرید همیلا سنتر تهران، افتتاح خواهد شد.

با توجه به اهمیت توسعه زیرساخت‌های شارژ خودروهای برقی، این شرکت از مالکان هتل‌ها، مراکز تجاری و سایر اماکن عمومی دعوت می‌کند تا با همکاری در این زمینه، به گسترش استفاده از خودروهای برقی کمک کنند.

تمدید طرح بازدید خودرو جک جی4 

شهریور 1403: شرکت کرمان موتور، به مناسبت فرا رسیدن ماه شهریور و در راستای فراهم کردن سفری ایمن برای مشتریان، طرح خدماتی رایگان «بازدید پیش از سفر تابستانی خودرو جک جی4 را اجرا کرد.

این طرح از سوم شهریورماه آغاز شده و تا تاریخ 6 مهر ماه تمدید شد؛ بعد از گذشت نیمی از زمان اجرای طرح، حدود پنج هزار و 500 خودروی جی4 از خدمات رایگان این طرح استفاده کردند.

طرح تابستانی کرمان موتور مشمول تمام مالکین خودروهای JAC J4 بود که در این طرح استان تهران و بعد از آن اصفهان بیش‌ترین تعداد مراجعه کننده در این طرح را داشتند. در استان تهران مجموعا هزار و 791 دستگاه و در استان اصفهان 492 دستگاه جی4 در این طرح شرکت کردند. استان کهکلویه و بویراحمد با تنها 16 دستگاه، در کنار ایلام و همدان با 19 دستگاه، کمترین میزان مراجعه کننده در طرح پیش از سفر جی4 را ثبت کردند.

طبق اطلاعات موجود، میانگین پذیرش روزانه خودروی J4 در چهار ماه نخست سال، 485 دستگاه ثبت شده است. همچنین در زمان اجرای طرح یش از سفر، با شیفت‌های ویژه شبکه نمایندگی کرمان موتور، در روزهای تعطیل شهریور ماه نیز اجرای طرح و پذیرش خودروها متوقف نشده است.

دارندگان خودروی جک J4 که از خدمات رایگان این طرح استفاده نکردند؛ تا 23 شهریور ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت بم خودرو به نشانی https://www.bamkhodro.com/onlinereservation/  برای اخذ نوبت اقدام کنند و از خدمات ویژه ارزشمندی که کرمان موتور در نظر گرفته است، بهرمند شوند.

بر اساس اطلاعیه کرمان موتور در این طرح رایگان تابستانی، خدماتِ تعویض رایگان روغن موتور، فیلتر روغن و فیلتر هوا، اجرت سرویس ادواری رایگان متناظر با طرح، بازدید و به‌روزرسانی نرم افزار موتور خودرو، بازدید و کنترل عملکرد کلیه چراغ‌ها (لامپ‌ها) جلو و عقب خودرو، بازدید و کنترل نشتی کلیه سیالات خودرو برای دارندگان خودروی J4 در نظر گرفته شده است.

اولین مرکز تخصصی کرمان موتور برای خودروهای برقی

شهریور 1403: کرمان موتور به عنوان شرکت پیشرو در تولید، واردات و ارائه خدمات پس از فروش خودروهای برقی، با درک دغدغه خریداران خودروهای برقی، مرکز ارائه خدمات پس از فروش و اداره تحویل اختصاصی این محصولات را راه اندازی کرد.

این مرکز، اولین مرکز خدماتی و تعمیرگاه مخصوص خودروهای برقی در کشور است که به منظور ایجاد رفاه و متمرکزسازی خدمت رسانی به خودروهای برقی توسط کرمان موتور تاسیس شده و خدمت رسانی به دارندگان خودروهای برقی کرمان موتور را آغاز کرده است. دارندگان خودروهای برقی کرمان موتور می‌توانند روزانه بدون نیاز به وقت قبلی و صف نوبت دهی، به این مرکز مراجعه کنند.

کرمان موتور با هدف توسعه زیرساخت‌های خودروهای برقی، این مرکز را با به‌روزترین دستگاه‌ها و ابزارهای اختصاصی برای تعمیر و نگهداری خودروهای برقی تجهیز کرده است. همچنین این مرکز دارای ارتباط مستقیم با شرکت سازنده و واحدهای فنی و مهندسی است تا در صورت نیاز، در سریع‌ترین زمان امکان پاسخگویی به مشتریان محترم وجود داشته باشد.

این مرکز تخصصی تنها برای ارائه خدمات پس از فروش نبوده و اداره تحویل خودروهای برقی کرمان موتور نیز به این مرکز منتقل شده است. بنابراین پیش از تحویل خودروی برقی به خریدار، در همین مرکز تست‌های فنی اولیه انجام می‌شود و مشتریان با امنیت و اطمینان کامل خودروی خود را تحویل خواهند گرفت. همچنین آموزش‌های مورد نیاز برای استفاده از خودروهای برقی کرمان موتور نیز به خریداران ارائه می‌شود. کرمان موتور از طریق این مرکز، آخرین اطلاع رسانی‌های مهم درباره چگونگی استفاده صحیح از خودروهای برقی کرمان موتور را از طریق آموزش حضوری و برخط انجام خواهد داد.

این مرکز در زمینی به مساحت هفت هزار و 400 متر و با ظرفیت پذیرش 30 دستگاه در فاز اول در حوزه خدمات پس از فروش و تحویل 100 دستگاه، به صورت روزانه، شروع به کار کرده است و در کیلومتر 16 جاده مخصوص تهران – کرج، خیابان 56 قرار دارد.

خدمات رایگان کرمان موتور برای دارندگان جی4

مرداد 1403: شرکت کرمان موتور، هم‌زمان با فرارسیدن شهریور و شروع آخرین دوره از سفرهای تابستانی، در راستای فراهم کردن سفری ایمن برای مشتریان خود، طرح خدماتی «بازدید پیش از سفر تابستانی خودروی J4» را از سوم شهریور اجرا خواهد کرد.

طرح خدماتی «بازدید پیش از سفر تابستانی خودروی J4» به منظور افزایش اطمینان رانندگان در مسافرت‌های تابستانی و تضمین سلامت و ایمنی خودروی آن‌ها طراحی و اجرا شده است و به مدت سه هفته از سوم شهریور لغایت 23 شهریور 1403 در شبکه نمایندگی‌های کرمان موتور انجام خواهد شد.

این طرح، شامل تمام مالکین خودروهای JAC J4 بدون در نظر گرفتن وضعیت گارانتی آن‌ها است. در این دوره از سرویس رایگان تابستانی، خودرو‌ها از خدمات ارزنده‌ای بهره‌مند خواهند شد که از جمله آن‌ها، تعویض رایگان روغن موتور، فیلتر روغن و فیلتر هوا به همراه اجرت سرویس دوره‌ای است.

در این دوره از خدمات برخی از اقدامات ضروری و کنترلی خودرو به منظور بهبود عملکرد خودرو، برای دارندگان خودروی جک جی4 برنامه‌ریزی شده است که توسط شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، بازوی اجرایی خدمات پس از فروش محصولات کی‌ام‌سی و جک کرمان موتور اجرا می‌شود.

در اطلاعیه کرمان موتور جزئیات این طرح بیان شده که خدمات زیر برای دارندگان خودروی J4 در نظر گرفته شده است:

1. اجرت سرویس ادواری رایگان متناظر با طرح
2. بازدید و به‌روزرسانی نرم افزار موتور خودرو
3. بازدید و کنترل عملکرد کلیه چراغ‌ها (لامپ‌ها) جلو و عقب خودرو
4. بازدید و کنترل نشتی کلیه سیالات خودرو

از تمام مالکان خودروی جک J4 دعوت می‌شود با مراجعه به سایت نوبتدهی اینترنتی بم خودرو برای اخذ نوبت اقدام کنند و در این بازه زمانی از خدمات ویژه ارزشمندی که کرمان موتور در نظر گرفته است، بهرمنده شوند. همچنین آدرس و تلفن مراکز مجاز این شرکت، در لینک لیست نمایندگی کرمان موتور قابل مشاهده است.

افتتاح خط تولید گیربکس CVT در کرمان خودرو

تیر 1403: خط تولیدگیربکس CVT و باک پلیمری خودرو کرمان موتور باحضور وزیر صمت افتتاح شد. پس از آغاز به کار خط تولید سرسیلندر و خط رنگ رباتیک آبی پوشان کرمانی در ابتدای هفته جاری ،  خط تولیدگیربکس CVT و باک پلیمری خودرو کرمان موتور باحضور وزیر صمت افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی کرمان موتور ، روز چهارشنبه 30 خرداد 1403 وزیر صنعت ،معدن و تجارت در سفر یک روزه خود به استان کرمان با حضور در منطقه اقتصادی ارگ جدید بم ، ضمن بازدید از زیر ساخت و خطوط تولید کرمان موتور و خودروسازان بم، خط تولید گیربکس  CVT و باک پلیمری خودرو کرمان موتور را افتتاح کرد.

عباس علی آبادی در این سفر از خط رنگ فول رباتیک شرکت کرمان موتور با ظرفیت  سالانه 100 هزار دستگاه خودرو بازدید کرد. 

همچنین در مراسم‌هایی جداگانه‌ که  با حضور وزیر صمت، مسئولان استانی ،محلی و مدیران ارشد گروه صنایع خودروسازی کرمان و منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم برگزار شد ، خطوط تولید باک پلیمری خودروهای کرمان موتور در مجموعه خودرو مهر و تولید انبوه گیربکس CVT افتتاح و بهره برداری از آن آغاز شد.

بنابراین گزارش، سرمایه گذاری برای تولید باک پلیمری خودرو در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم برای اولین بار  است که توسط بخش خصوصی صورت می گیرد. این خط تولید با استفاده از تکنولوژی روز و استاندارد یورو 6 با ظرفیت تولید 3 باک بر دقیقه و با سرمایه گذاری ۳.۵ میلیون دلاری راه اندازی شده و قرار است باک های مورد نیاز محصولات کرمان موتور از جمله  کی ام سی ایگل، جی ۴ و اس ۳ از این خط تولید تامین شود.

خط تولید گیربکس اتوماتیک CVT نیز با هدف تامین قوای محرکه برای محصولات کرمان موتور راه اندازی شده است. اما با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های فنی  امکان تولید گیربکس برای سایر خودروسازان از جمله گروه خودروسازی سایپا نیز فراهم شده است.

خط تولید گیربکس اتوماتیک CVT قرار است بستری برای تولید گیربکس خودروهای جک J4 ، جک S3 و شاهین سایپا باشد. این خط تولید از شرکت پانچ بلژیک خریداری شده و طراحی و توسعه این گیربکس ها بر مبنای استانداردهای روز این کمپانی طراحی و توسعه یافته است.

با افتتاح  خط تولید گیربکس کرمان خودرو با ظرفیت سالانه ۱۵۰ هزار دستگاه در سال، علاوه بر جلوگیری از خروج ارز  ، زمینه  اشتغال زایی برای ۲۵۰ نفر بصورت مستقیم نیز فراهم شده است.

آغاز تولید گیربکس جی4 و اس3 در کشور

خرداد 1403: در مراسمی با حضور مدیرعامل قوای محرکه کرمان خودرو، قائم مقام‌ گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل مگا موتور، خط تولید گیربکس اتوماتیک CVT و خط ماشین کاری سرسیلندر در ارگ جدید بم افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی کرمان موتور، در مراسم رسمی افتتاح خطوط تولید گیربکس اتوماتیک CVT و خط ماشین کاری سرسیلندر که پیش از ظهر امروز در استان کرمان و منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم برگزار شد، محمدرضا شیخ عطار قائم مقام و عضو هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا، مرتضی منتظر المهدی مدیرعامل شرکت مگاموتور، و سعید امانی مدیرعامل قوای محرکه کرمان خودرو به همراه دیگر مسئولان محلی و فعالان بخش صنعت خودروسازی و قطعه سازی کشور حضور داشتند. 

براساس این گزارش، خط تولید گیربکس اتوماتیک CVT با هدف تامین قوای محرکه برای محصولات کرمان موتور و سایپا راه اندازی و به بهره برداری رسیده است. 

شرکت کرمان موتور به منظور داخلی سازی خودروهای تولیدی خود به سراغ پیچیده ترین بخش محصولات رفته است و از این پس تولید گیربکس های اتوماتیک CVT و همچنین ماشین کاری سرسیلندر برای خودروهای کرمان موتور در این دو خط تولید انجام می شود.

همچنین در راستای قرارداد همکاری با شرکت سایپا تولید گیربکس خودرو شاهین اتومات سایپا نیز به شرکت قوای محرکه کرمان سپرده شده است. 

این گزارش می افزاید: خط تولید گیربکس اتوماتیک CVT قرار است بستری برای تولید گیربکس خودروهای جک J4 ، جک S3 و شاهین سایپا باشد.

خط تولید گیربکس اتوماتیک CVT کرمان خودرو از شرکت پانچ بلژیک خریداری شده است و طراحی و توسعه این گیربکس ها بر مبنای استانداردهای روز این کمپانی طراحی و توسعه یافته است.

در این خط تولید می توان تولید گیربکس محصولات داخلی مانند خودرو شاهین اتوماتیک را نیز انجام داد. 

خط تولید گیربکس کرمان خودرو، با اشتغال زایی برای ۲۵۰ نفر بصورت مستقیم، ظرفیت تولید سالانه 150 هزار دستگاه گیربکس اتوماتیک را دارد.

بنا براین گزارش، در خط ماشینکاری سرسیلندر نیز مراحل ماشین کاری سرسیلندر برای تولید قوای محرکه خودروهای جک J4 و جک S3 انجام می شود. ظرفیت تولید 100 هزار عددی در این خط وجود دارد و 75 نفر به صورت مستقیم در این خط تولید مشغول به کار شده تند.

با آغاز به کار این خط تولید، شرکت کرمان موتور در بحث تولید سرسیلندر نیز به خودکفایی رسیده است و داخلی سازی محصولات این شرکت خودروسازی افزایش یابد. 

خاطرنشان می شود که با افتتاح این دو خط تولید، کرمان موتور بیشترین میزان داخلی سازی را در بین خودروسازان خصوصی کشور خواهد داشت و این در حالی است که بررسی سرمایه گذاری های اخیر این شرکت نشان می دهد که در آینده نزدیک، عمق داخلی سازی در خودروهای تولیدی کرمان موتور بیشتر خواهد شد.

طرح تابستانه رایگان برای محصولات هیوندای

خرداد 1403: شرکت KTL ، به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروهای هیوندای، طرح تخصصی سرویس کلینیک تابستانه رایگان خودرو را از تاریخ ۱۹ الی ۳۱ خرداد ماه برگزار می‌کند.

در این طرح مالکان و دارندگان خودروهای هیوندای با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز KTL در سراسر کشور می توانند از خدماتی نظیر بازدید فیلتر تهویه مطبوع، بازدید و تنظیم فشار باد تایرها، بازدید تمامی سیالات خودرو، بازدید سیستم سردکن صندلی ها (در خودرو های مجهز به این آپشن)، بازدید و بررسی عملکرد سیستم کولر، بررسی عملکرد کلی سیستم تهویه مطبوع، بررسی عملکرد سیستم فن رادیاتور خودرو با دستگاه، بررسی عملکرد صحیح دریچه های سیستم تهویه مطبوع و بررسی ظاهری عدم وجود نشتی در سیستم تهویه مطبوع و... بهره مند شوند.

همچنین مالکین این خودروها ضمن بهره‌مندی از خدمات بازدید ذکر شده در بالا، می‌توانند مشاور فنی لازم را از کارشناسان شرکت KTL مستقر در نمایندگی های مجاز این شرکت کسب نمایند.

آمادگی کرمان موتور برای ارائه خدمات نوروزی

اسفند 1402: محمدرضا محمودی، قائم مقام مدیرعامل تجارت بم خودرو، اعلام کرد که طرح ویژه نوروزی کرمان موتور از ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ با ۱۲۰ پایگاه در سراسر کشور انجام می شود.

وی توضیح داد در طرح نوروزی امداد ، محصول کی‌ام‌سی T8 به عنوان خودرو استاندارد در تمامی جاده‌های مواصلاتی کشور آماده خدمت‌رسانی به مسافران و دارندگان محصولات کرمان‌موتور می باشند. متاسفانه امدادگرهای غیر مجاز و متفرقه با سو استفاده از برند کرمان موتور با روش های مختلف مثل تبانی با مکانیک، خراب کردن ماشین و ... دریافت هزینه زیاد از دارنده خودرو موجب سردرگمی امدادخواهان می‌گردند که در این خصوص محمودی تاکید نمود مسافران برای داشتن سفری راحت و آسودگی خاطر حتما از خدمات رسمی امداد کرمان موتور استفاده نمایند.

وی افزود از مزایای استفاده از امداد کرمان موتور به ارائه مشاوره فنی، استفاده از قطعات مورد تایید شرکت اصلی، حمل خودرو به نمایندگی در صورت لزوم، گارانتی قطعات استفاده شده و پاسخگویی کرمان موتور در صورت بروز مشکلات ثانویه است. با ارائه خدمات امدادی مطلوب، شرکت کرمان موتور به مشتریان خود اطمینان خاطر می دهد که در صورت بروز هرگونه مشکل، می توانند به صورت سریع و موثر از پشتیبانی های شرکت استفاده کنند.

قائم مقام تجارت بم خودرو گفت خدمات امدادی کرمان موتور در نوروز 1403 شامل ارائه خدمات تعمیراتی، خدمات جابجایی و کمک به رانندگان در صورت بروز حادثه در جاده‌ها خواهد بود. خدمات سرویس در محل در تمامی ایام نوروز فعال است و علاقه‌مندان برای اخذ نوبت میتوانند از سایت بم خودرو و یا امدادخودرو کرمان نسبت به گرفتن نوبت اقدام کنند. شرکت کرمان موتور همواره بهبود کیفیت و ارائه‌ی خدمات با کیفیت به مشتریان خود را در دستور کار خود قرار داده است.

راه‌های ارتباطی شرکت از طریق سایت این شرکت https://www.bamkhodro.com  یا با شماره تماس 02142724 مقدور است. همچنین اپلیکیشن این شرکت از طریق سایت شرکت کرمان موتور قابل دانلود است.

بازدید رایگان زمستانی ویژه کی‌ام‌سی T8

دی 1402: شرکت کرمان موتور، کمپینی را به مناسبت فرا رسیدن فصل زمستان، برگزار می‌کند که در آن طرح بازدید و سرویس رایگان زمستانی 1402 انجام می‌شود. این کمپین به مدت 9 روز کاری از تاریخ 5 تا 14 دی ماه برگزار می گردد.

این کمپین ویژه تمام خودروهای کی ام سی  T8 ، اعم از خودروهایی که مشمول گارانتی و غیر گارانتی هستند، می‌شود. از جمله فعالیت های اجرایی طرح مذکور برای خودرو KMC T8  می توان به قطعات رایگان روغن موتور، فیلتر روغن و فیلتر هوا به همراه اجرت رایگان سرویس دوره ایی اشاره کرد.

سایر خدمات رایگان این طرح شامل مواردی همچون کنترل عملکرد خلاصی پدال کلاچ، به روز رسانی نرم افزار موتور خودرو با دستگاه عیب یاب، کنترل عملکرد سیستم تهویه مطبوع (بخاری)، کنترل عملکرد سیستم خنک کاری موتور ، کنترل عملکرد سیستم برف پاک کن و بازدید سطح مایع شیشه شور وکنترل عملکرد سیستم روشنایی خودرو (شامل کلیه چراغهای خودرو) است.

این کمپین در تمام نمایندگی‌های مجاز خدمات پس از فروش کرمان موتور در سراسر کشور برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت کرمان موتور به آدرس https://kermanmotor.com/dealers/1 از آدرس نزدیک‌ترین نمایندگی خدمات پس از فروش مطلع شوند یا از طریق لینک https://www.bamkhodro.com/onlinereservation/ نسبت به اخذ نوبت اینترنتی اقدام کنند.

بازدید زمستانه رایگان برای خودروهای هیوندای

آذر 1402: شرکت KTL، ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروهای هیوندای، طرح بازدید تخصصی زمستانه رایگان سیستم گرمایشی خودرو را از تاریخ 11 تا  30 آذر ماه برگزار می نماید.

در این طرح مالکان و دارنگان خودروهای هیوندای با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز KTL در سراسر کشور می توانند از خدمات بازدید ضد یخ، سیستم گرمایشی، باتری، تیغه های برف پک کن، تایرها و در صورت موجود بودن بازدید گرمکن صندلی تحت پوشش گارانتی بهره مند گردند.  همچنین دارندگان این خودروها ضمن بهره‌مندی از خدمات بازدید یاد شده می‌توانند مشاور فنی لازم را از کارشناسان شرکت KTL مستقر در نمایندگی های مجاز این شرکت کسب نمایند. جهت اطلاع از آدرس و شماره تماس نمایندگی های مجاز به وب سایت شرکت KTL مراجعه فرمائید.

رتبه دوم شرکت کرمان خودرو در ارزیابی مشتریان

آذر 1402: شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL)، توانست رتبه دوم را در نظرسنجی از مشتریان در سه ماهه دوم سال ۱۴۰۲ کسب کند و برگ زرین دیگری به افتخارات خود افزود.

طبق این گزارش شرکت KTL توانسته با تحقق اهداف از پیش تعیین شده در جهت کسب حداکثری رضایت مشتریان عزیز در حوزه های عملکردی، ادراکی و اثربخشی و دیگر موارد مربوطه و با اصلاح فرایندها و رویه های مذکور، بتواند با امتیاز بالاتر از سایر شرکت های خودرویی در رتبه دوم ارزیابی صورت گرفته توسط شرکت ISQI قرار بگیرد. رتبه شرکت KTL در ارزیابی انجام شده بالاتر از متوسط صنعت بوده است.

جعل عنوان امداد خودرو کرمان موتور و هشدار به مشتریان

مهر 1402: عنوان «امداد خودرو کرمان موتور» جعل شده و این شرکت هشداری را برای دارندگان خودروهای کرمان موتور صادر کرد که به شرح زیر است:

«مشتریان گرامی، در پی جعل عنوان امداد خودرو کرمان موتور توسط برخی افراد سودجو و ادعای فروش کارت طلایی امداد، به اطلاع می رساند به منظور دریافت خدمات امدادی فقط از طریق مرکز تماس شرکت به شماره 42724-021 یا ثبت درخواست در اپلیکیشن کرمان موتور اقدام کنید.»

طرح سرویس تابستانی برای پیکاپ T8

مرداد 1402: شرکت کرمان موتور، اقدام به برگزاری کمپین همیشه به سفر در بخش خدمات پس از فروش نموده است. در کمپین جدید خدمات پس از فروش کرمان موتور، که از 14 الی 26 مردادماه 1402 برگزار می‌شود، تمامی مالکان خودروهای T8 می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند گردند. 

طرح سرویس تابستانی کی ام سی تی8

این کمپین با هدف شناسایی و پیشگیری مشکلات در حین سفر و کاهش هزینه تعمیرات برای مشتریان برگزار می‌شود و شامل خدمات زیر نیز می‌گردد:

  • فیلتر روغن رایگان
  • روغن دیفرانسیل رایگان
  • اجرت سرویس دوره ای رایگان (شامل اجرت تعویض روغن موتور و فیلتر روغن، اجرت تعویض فیلتر هوای موتور و اتاق، اجرت تعویض فیلتر بنزین، اجرت تعویض روغن دیفرانسیل)
  • بازدید رایگان و کنترل عملکرد (شامل: اتصالات برقی و کانکتورها، لوله ها و اتصالات، تسمه ها، خلاصی پدال ترمز و رگلاژ ترمز دستی، ترمز و لنتها، مکانیزم فرمان و باد تایر، سیستم خنک کاری موتور، کمک فنرها، اگزوز، کلیه چراغ های داخلی و خارجی و آچار کشی خودرو)
  • بازدید رایگان سیستم 4WD و کنترل عملکرد با دستگاه اسکنر

این کمپین به صورت سراسری در تمام نمایندگی‌های مجاز خدمات پس از فروش کرمان موتور در سراسر کشور برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب سایت کرمان موتور، از آدرس نزدیک‌ترین نمایندگی خدمات پس از فروش مطلع شوند و یا از طریق سامانه نوبتدهی اینترنتی شرکت بم خودرو، نسبت به اخذ نوبت اینترنتی اقدام نمایند.

خدمات کرمان موتور برای توسان و سانتافه

خرداد 1402: در راستای استقبال از کمپین شرکت هیوندای برای خودروهای سانتافه و توسان در شبکه نمایندگی‌های مجاز شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL)، نماینده رسمی خودروهای سواری شرکت هیوندای در ایران، به اطلاع می رساند در این طرح بروز رسانی سیستم الکترونیکی خودرو و تعویض قطعه کیت بصورت رایگان برای تمامی خودروهای سانتافه و توسان با شرایط گارانتی در شبکه نمایندگی های مجاز شرکت در حال انجام است.

خدمات پس از فروش شرکت KTL با دارا بودن بیش از 70 نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش در سراسر کشور، امکان ارائه خدمات پس از فروش برای کلیه خودروهای هیوندای را فراهم کرده است. مشتریان می توانند جهت بهره مندی از این طرح، نوبت آنلاین از وبسایت www.ktl-co.com دریافت و یا به صورت حضوری به نمایندگی های مجاز این شرکت در سراسر  کشور مراجعه کنند.

کی ام سی T8 وارد ناوگان امدادی شد

اسفند 1401: شرکت کرمان موتور، محصول پیکاپ کی‌ام‌سی T8 خود را به عنوان خودرو امدادی انتخاب کرده تا ناوگان امداد و خدمات جاده‌ای را توسعه دهد. این محصول در حال تجهیز شدن بوده و از تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ برای هرگونه امدادرسانی و ارائه خدمات به مشتریان شرکت‌های کرمان موتور، خودروسازان بم و … وارد جاده‌های کشور می‌شود.

کی ام سی تی8 در ناوگان امداد کرمان موتور

کرمان موتور تنها مجموعه‌ای است که در ناوگان امداد خود از خودروهای امدادی با قابلیت دو دیفرانسیل استفاده می‌کند و همین امر موجب خواهد شد تا ارائه خدمات به مشتریان در شرایط سخت نیز امکان پذیر باشد. تجهیزات این خودرو شامل اینورتر، مخزن آب، پمپ باد و جعبه ابزار Heavy Duty است.

کی ام سی تی8 در ناوگان امداد کرمان موتور

کنوپی ساخته شده برای T8های امدادی، ورودی‌های سه طرفه با قفل‌های داخلی دارد و بخش عقب آن به صورت برقی باز می‌شود. محفظه داخلی کنوپی T8 به نورپردازی مجهز شده و کشوهایی با قابلیت تحمل 200 کیلوگرم بار بر روی این خودرو نصب شده است. وجود شیر آب در بخش عقب، خروجی برق، پمپ باد و … باعث می‌شود تا خدمات.دهی در محل مشتری و انجام سرویس‌های مختلف آسان‌تر شود.

مشتریان محترم کرمان موتور برای دریافت هرگونه خدمات امدادی می‌توانند با شماره تلفن ۴۲۷۲۴-۰۲۱ تماس بگیرند و یا به آدرس www.kermanmotor.com مراجعه نمایند.

تغییر شرایط گارانتی کرمان موتور

بهمن 1401: ابطال گارانتی خودروها به دلیل عدم انجام سرویس اولیه، یکی از شروط مهمی بود که وزارت صمت به مدت تقریبی دو سال، آنرا اجرایی کرد. طبق این قانون قدیمی، چنانچه پس از گذشت 5 ماه از تحویل گرفتن خودروی صفر کیلومتر، برای انجام سرویس اولیه خودرو اقدام نکرده باشید، گارانتی خودروی شما باطل می‌شد. همچنین خودروهایی که طی این مدت برای انجام سرویس اولیه مراجعه می‌کردند، حداقل باید کارکرد 1000 کیلومتری داشته باشند.

اما اگر پیگیر اخبار بوده باشید، حتما می‌دانید که از اواخر آذرماه سال جاری، وزارت صمت این قانون را حذف کرده است. بعد از این ماجرا، شرکت کرمان موتور نیز شرایط گارانتی محصولاتش را تغییر داده؛ آنطور که مشتریان این شرکت می‌گویند، سرویس اولیه کرمان موتور در کمتر از 6 ماه پس از تحویل خودرو یا در کارکرد بین 4 تا 5 هزار کیلومتر (هرکدام زودتر فرا برسد) همچنان الزامی بوده و در صورت عدم رعایت آن توسط مشتریان، گارانتی کرمان موتور نیز باطل می‌شود.

فروش آنلاین لوازم یدکی کرمان موتور

آذر 1401: شرکت کرمان‌موتور، سامانه آنلاین خرید لوازم یدکی کلیه محصولات خود را رونمایی کرد. این سامانه توسط شرکت بم خودرو راه‌اندازی شده و هدف آن سهولت دسترسی دارندگان محصولات این شرکت به قطعات یدکی اصلی است‌. 

این سامانه به دور از پیچیدگی طراحی شده و مشتریان باید به آدرس اینترنتی shop.bamkhodro.ir مراجعه کرده و پس از ثبت‌نام، اقدام به خرید قطعه موردنظر کنند. علاوه بر ارائه قطعات، امکان مشاوره با کارشناسان نیز به صورت آنلاین ایجاد شده و در صورتی که کاربران به هر دلیلی نتوانند قطعه موردنیاز خود را در سامانه انتخاب کنند، مشاوران سایت کاربر را به نزدیک‌ترین نمایندگی مجاز کرمان‌موتور راهنمایی کرده تا قطعه توسط نمایندگی مجاز ثبت سفارش شود. 

مالکین محصولات کرمان موتور که در این سامانه پروفایل خود را فعال کرده باشند، از طریق پیامک نسبت به اطلاعیه‌ها، طرح‌های فروش، تخفیف‌های قطعات و طرح‌های بازدید فصلی با تخفیف‌، مطلع می شوند. 

لوازم یدکی خریداری شده از طریق این سامانه در تهران همان روز و در شهرستان‌ها بین 24 تا 48 ساعت به دست مشتری خواهد رسید و هزینه ارسال خریدهای بیش از یک میلیون تومان نیز رایگان است. همچنین امکان مرجوع کردن قطعات و دریافت قطعه جایگزین نیز از طریق این سامانه فراهم شده است. 


اخبار شرکت کرمان موتور

برای اطلاع از آخرین اخبار شرکت کرمان موتور، شامل طرح پیش فروش خودروهای کرمان موتور، طرح فروش فوری کرمان موتور و طرح فروش اقساطی محصولات کرمان خودرو، مطالب منتخب زیر را مطالعه کنید:

همچنین اگر شما هم یکی از مالکان محصولات شرکت کرمان خودرو هستید، احتمالا خواندن مقالات زیر نیز برای‌تان مفید خواهد بود:

دیدگاه کاربران