• سرويس ادواري کرمان موتور
  • سرويس ادواري کرمان موتور

آمادگی کرمان موتور برای ارائه خدمات نوروزی

سرویس ادواری کرمان موتور در 1403

23 اسفند 1402 10:56

آمادگی کرمان موتور برای ارائه خدمات نوروزی

اسفند 1402: محمدرضا محمودی، قائم مقام مدیرعامل تجارت بم خودرو، اعلام کرد که طرح ویژه نوروزی کرمان موتور از ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ با ۱۲۰ پایگاه در سراسر کشور انجام می شود.

وی توضیح داد در طرح نوروزی امداد ، محصول کی‌ام‌سی T8 به عنوان خودرو استاندارد در تمامی جاده‌های مواصلاتی کشور آماده خدمت‌رسانی به مسافران و دارندگان محصولات کرمان‌موتور می باشند. متاسفانه امدادگرهای غیر مجاز و متفرقه با سو استفاده از برند کرمان موتور با روش های مختلف مثل تبانی با مکانیک، خراب کردن ماشین و ... دریافت هزینه زیاد از دارنده خودرو موجب سردرگمی امدادخواهان می‌گردند که در این خصوص محمودی تاکید نمود مسافران برای داشتن سفری راحت و آسودگی خاطر حتما از خدمات رسمی امداد کرمان موتور استفاده نمایند.

وی افزود از مزایای استفاده از امداد کرمان موتور به ارائه مشاوره فنی، استفاده از قطعات مورد تایید شرکت اصلی، حمل خودرو به نمایندگی در صورت لزوم، گارانتی قطعات استفاده شده و پاسخگویی کرمان موتور در صورت بروز مشکلات ثانویه است. با ارائه خدمات امدادی مطلوب، شرکت کرمان موتور به مشتریان خود اطمینان خاطر می دهد که در صورت بروز هرگونه مشکل، می توانند به صورت سریع و موثر از پشتیبانی های شرکت استفاده کنند.

قائم مقام تجارت بم خودرو گفت خدمات امدادی کرمان موتور در نوروز 1403 شامل ارائه خدمات تعمیراتی، خدمات جابجایی و کمک به رانندگان در صورت بروز حادثه در جاده‌ها خواهد بود. خدمات سرویس در محل در تمامی ایام نوروز فعال است و علاقه‌مندان برای اخذ نوبت میتوانند از سایت بم خودرو و یا امدادخودرو کرمان نسبت به گرفتن نوبت اقدام کنند. شرکت کرمان موتور همواره بهبود کیفیت و ارائه‌ی خدمات با کیفیت به مشتریان خود را در دستور کار خود قرار داده است.

راه‌های ارتباطی شرکت از طریق سایت این شرکت https://www.bamkhodro.com  یا با شماره تماس 02142724 مقدور است. همچنین اپلیکیشن این شرکت از طریق سایت شرکت کرمان موتور قابل دانلود است.

بازدید رایگان زمستانی ویژه کی‌ام‌سی T8

دی 1402: شرکت کرمان موتور، کمپینی را به مناسبت فرا رسیدن فصل زمستان، برگزار می‌کند که در آن طرح بازدید و سرویس رایگان زمستانی 1402 انجام می‌شود. این کمپین به مدت 9 روز کاری از تاریخ 5 تا 14 دی ماه برگزار می گردد.

این کمپین ویژه تمام خودروهای کی ام سی  T8 ، اعم از خودروهایی که مشمول گارانتی و غیر گارانتی هستند، می‌شود. از جمله فعالیت های اجرایی طرح مذکور برای خودرو KMC T8  می توان به قطعات رایگان روغن موتور، فیلتر روغن و فیلتر هوا به همراه اجرت رایگان سرویس دوره ایی اشاره کرد.

سایر خدمات رایگان این طرح شامل مواردی همچون کنترل عملکرد خلاصی پدال کلاچ، به روز رسانی نرم افزار موتور خودرو با دستگاه عیب یاب، کنترل عملکرد سیستم تهویه مطبوع (بخاری)، کنترل عملکرد سیستم خنک کاری موتور ، کنترل عملکرد سیستم برف پاک کن و بازدید سطح مایع شیشه شور وکنترل عملکرد سیستم روشنایی خودرو (شامل کلیه چراغهای خودرو) است.

این کمپین در تمام نمایندگی‌های مجاز خدمات پس از فروش کرمان موتور در سراسر کشور برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت کرمان موتور به آدرس https://kermanmotor.com/dealers/1 از آدرس نزدیک‌ترین نمایندگی خدمات پس از فروش مطلع شوند یا از طریق لینک https://www.bamkhodro.com/onlinereservation/ نسبت به اخذ نوبت اینترنتی اقدام کنند.

بازدید زمستانه رایگان برای خودروهای هیوندای

آذر 1402: شرکت KTL، ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروهای هیوندای، طرح بازدید تخصصی زمستانه رایگان سیستم گرمایشی خودرو را از تاریخ 11 تا  30 آذر ماه برگزار می نماید.

در این طرح مالکان و دارنگان خودروهای هیوندای با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز KTL در سراسر کشور می توانند از خدمات بازدید ضد یخ، سیستم گرمایشی، باتری، تیغه های برف پک کن، تایرها و در صورت موجود بودن بازدید گرمکن صندلی تحت پوشش گارانتی بهره مند گردند.  همچنین دارندگان این خودروها ضمن بهره‌مندی از خدمات بازدید یاد شده می‌توانند مشاور فنی لازم را از کارشناسان شرکت KTL مستقر در نمایندگی های مجاز این شرکت کسب نمایند. جهت اطلاع از آدرس و شماره تماس نمایندگی های مجاز به وب سایت شرکت KTL مراجعه فرمائید.

رتبه دوم شرکت کرمان خودرو در ارزیابی مشتریان

آذر 1402: شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL)، توانست رتبه دوم را در نظرسنجی از مشتریان در سه ماهه دوم سال ۱۴۰۲ کسب کند و برگ زرین دیگری به افتخارات خود افزود.

طبق این گزارش شرکت KTL توانسته با تحقق اهداف از پیش تعیین شده در جهت کسب حداکثری رضایت مشتریان عزیز در حوزه های عملکردی، ادراکی و اثربخشی و دیگر موارد مربوطه و با اصلاح فرایندها و رویه های مذکور، بتواند با امتیاز بالاتر از سایر شرکت های خودرویی در رتبه دوم ارزیابی صورت گرفته توسط شرکت ISQI قرار بگیرد. رتبه شرکت KTL در ارزیابی انجام شده بالاتر از متوسط صنعت بوده است.

جعل عنوان امداد خودرو کرمان موتور و هشدار به مشتریان

مهر 1402: عنوان «امداد خودرو کرمان موتور» جعل شده و این شرکت هشداری را برای دارندگان خودروهای کرمان موتور صادر کرد که به شرح زیر است:

«مشتریان گرامی، در پی جعل عنوان امداد خودرو کرمان موتور توسط برخی افراد سودجو و ادعای فروش کارت طلایی امداد، به اطلاع می رساند به منظور دریافت خدمات امدادی فقط از طریق مرکز تماس شرکت به شماره 42724-021 یا ثبت درخواست در اپلیکیشن کرمان موتور اقدام کنید.»

طرح سرویس تابستانی برای پیکاپ T8

مرداد 1402: شرکت کرمان موتور، اقدام به برگزاری کمپین همیشه به سفر در بخش خدمات پس از فروش نموده است. در کمپین جدید خدمات پس از فروش کرمان موتور، که از 14 الی 26 مردادماه 1402 برگزار می‌شود، تمامی مالکان خودروهای T8 می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند گردند. 

طرح سرویس تابستانی کی ام سی تی8

این کمپین با هدف شناسایی و پیشگیری مشکلات در حین سفر و کاهش هزینه تعمیرات برای مشتریان برگزار می‌شود و شامل خدمات زیر نیز می‌گردد:

  • فیلتر روغن رایگان
  • روغن دیفرانسیل رایگان
  • اجرت سرویس دوره ای رایگان (شامل اجرت تعویض روغن موتور و فیلتر روغن، اجرت تعویض فیلتر هوای موتور و اتاق، اجرت تعویض فیلتر بنزین، اجرت تعویض روغن دیفرانسیل)
  • بازدید رایگان و کنترل عملکرد (شامل: اتصالات برقی و کانکتورها، لوله ها و اتصالات، تسمه ها، خلاصی پدال ترمز و رگلاژ ترمز دستی، ترمز و لنتها، مکانیزم فرمان و باد تایر، سیستم خنک کاری موتور، کمک فنرها، اگزوز، کلیه چراغ های داخلی و خارجی و آچار کشی خودرو)
  • بازدید رایگان سیستم 4WD و کنترل عملکرد با دستگاه اسکنر

این کمپین به صورت سراسری در تمام نمایندگی‌های مجاز خدمات پس از فروش کرمان موتور در سراسر کشور برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب سایت کرمان موتور، از آدرس نزدیک‌ترین نمایندگی خدمات پس از فروش مطلع شوند و یا از طریق سامانه نوبتدهی اینترنتی شرکت بم خودرو، نسبت به اخذ نوبت اینترنتی اقدام نمایند.

خدمات کرمان موتور برای توسان و سانتافه

خرداد 1402: در راستای استقبال از کمپین شرکت هیوندای برای خودروهای سانتافه و توسان در شبکه نمایندگی‌های مجاز شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL)، نماینده رسمی خودروهای سواری شرکت هیوندای در ایران، به اطلاع می رساند در این طرح بروز رسانی سیستم الکترونیکی خودرو و تعویض قطعه کیت بصورت رایگان برای تمامی خودروهای سانتافه و توسان با شرایط گارانتی در شبکه نمایندگی های مجاز شرکت در حال انجام است.

خدمات پس از فروش شرکت KTL با دارا بودن بیش از 70 نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش در سراسر کشور، امکان ارائه خدمات پس از فروش برای کلیه خودروهای هیوندای را فراهم کرده است. مشتریان می توانند جهت بهره مندی از این طرح، نوبت آنلاین از وبسایت www.ktl-co.com دریافت و یا به صورت حضوری به نمایندگی های مجاز این شرکت در سراسر  کشور مراجعه کنند.

کی ام سی T8 وارد ناوگان امدادی شد

اسفند 1401: شرکت کرمان موتور، محصول پیکاپ کی‌ام‌سی T8 خود را به عنوان خودرو امدادی انتخاب کرده تا ناوگان امداد و خدمات جاده‌ای را توسعه دهد. این محصول در حال تجهیز شدن بوده و از تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ برای هرگونه امدادرسانی و ارائه خدمات به مشتریان شرکت‌های کرمان موتور، خودروسازان بم و … وارد جاده‌های کشور می‌شود.

کی ام سی تی8 در ناوگان امداد کرمان موتور

کرمان موتور تنها مجموعه‌ای است که در ناوگان امداد خود از خودروهای امدادی با قابلیت دو دیفرانسیل استفاده می‌کند و همین امر موجب خواهد شد تا ارائه خدمات به مشتریان در شرایط سخت نیز امکان پذیر باشد. تجهیزات این خودرو شامل اینورتر، مخزن آب، پمپ باد و جعبه ابزار Heavy Duty است.

کی ام سی تی8 در ناوگان امداد کرمان موتور

کنوپی ساخته شده برای T8های امدادی، ورودی‌های سه طرفه با قفل‌های داخلی دارد و بخش عقب آن به صورت برقی باز می‌شود. محفظه داخلی کنوپی T8 به نورپردازی مجهز شده و کشوهایی با قابلیت تحمل 200 کیلوگرم بار بر روی این خودرو نصب شده است. وجود شیر آب در بخش عقب، خروجی برق، پمپ باد و … باعث می‌شود تا خدمات.دهی در محل مشتری و انجام سرویس‌های مختلف آسان‌تر شود.

مشتریان محترم کرمان موتور برای دریافت هرگونه خدمات امدادی می‌توانند با شماره تلفن ۴۲۷۲۴-۰۲۱ تماس بگیرند و یا به آدرس www.kermanmotor.com مراجعه نمایند.

تغییر شرایط گارانتی کرمان موتور

بهمن 1401: ابطال گارانتی خودروها به دلیل عدم انجام سرویس اولیه، یکی از شروط مهمی بود که وزارت صمت به مدت تقریبی دو سال، آنرا اجرایی کرد. طبق این قانون قدیمی، چنانچه پس از گذشت 5 ماه از تحویل گرفتن خودروی صفر کیلومتر، برای انجام سرویس اولیه خودرو اقدام نکرده باشید، گارانتی خودروی شما باطل می‌شد. همچنین خودروهایی که طی این مدت برای انجام سرویس اولیه مراجعه می‌کردند، حداقل باید کارکرد 1000 کیلومتری داشته باشند.

اما اگر پیگیر اخبار بوده باشید، حتما می‌دانید که از اواخر آذرماه سال جاری، وزارت صمت این قانون را حذف کرده است. بعد از این ماجرا، شرکت کرمان موتور نیز شرایط گارانتی محصولاتش را تغییر داده؛ آنطور که مشتریان این شرکت می‌گویند، سرویس اولیه کرمان موتور در کمتر از 6 ماه پس از تحویل خودرو یا در کارکرد بین 4 تا 5 هزار کیلومتر (هرکدام زودتر فرا برسد) همچنان الزامی بوده و در صورت عدم رعایت آن توسط مشتریان، گارانتی کرمان موتور نیز باطل می‌شود.

فروش آنلاین لوازم یدکی کرمان موتور

آذر 1401: شرکت کرمان‌موتور، سامانه آنلاین خرید لوازم یدکی کلیه محصولات خود را رونمایی کرد. این سامانه توسط شرکت بم خودرو راه‌اندازی شده و هدف آن سهولت دسترسی دارندگان محصولات این شرکت به قطعات یدکی اصلی است‌. 

این سامانه به دور از پیچیدگی طراحی شده و مشتریان باید به آدرس اینترنتی shop.bamkhodro.ir مراجعه کرده و پس از ثبت‌نام، اقدام به خرید قطعه موردنظر کنند. علاوه بر ارائه قطعات، امکان مشاوره با کارشناسان نیز به صورت آنلاین ایجاد شده و در صورتی که کاربران به هر دلیلی نتوانند قطعه موردنیاز خود را در سامانه انتخاب کنند، مشاوران سایت کاربر را به نزدیک‌ترین نمایندگی مجاز کرمان‌موتور راهنمایی کرده تا قطعه توسط نمایندگی مجاز ثبت سفارش شود. 

مالکین محصولات کرمان موتور که در این سامانه پروفایل خود را فعال کرده باشند، از طریق پیامک نسبت به اطلاعیه‌ها، طرح‌های فروش، تخفیف‌های قطعات و طرح‌های بازدید فصلی با تخفیف‌، مطلع می شوند. 

لوازم یدکی خریداری شده از طریق این سامانه در تهران همان روز و در شهرستان‌ها بین 24 تا 48 ساعت به دست مشتری خواهد رسید و هزینه ارسال خریدهای بیش از یک میلیون تومان نیز رایگان است. همچنین امکان مرجوع کردن قطعات و دریافت قطعه جایگزین نیز از طریق این سامانه فراهم شده است. 


اخبار شرکت کرمان موتور

برای اطلاع از آخرین اخبار شرکت کرمان موتور، شامل طرح پیش فروش خودروهای کرمان موتور، طرح فروش فوری کرمان موتور و طرح فروش اقساطی محصولات کرمان خودرو، مطالب منتخب زیر را مطالعه کنید:

همچنین اگر شما هم یکی از مالکان محصولات شرکت کرمان خودرو هستید، احتمالا خواندن مقالات زیر نیز برای‌تان مفید خواهد بود:

دیدگاه کاربران