شرایط فروش جک کرمان موتور (تیر 1401)

فروش یکپارچه جک - تیر 1401

دومین مرحله فروش یکپارچه کرمان موتور برای انواع خودروهای جک، از روز یکشنبه 26 تیرماه 1401 آغاز شده است. ثبت نام خودرو جک از طریق سامانه یکپارچه خودرو انجام شده و مشتریان می‌توانند در طرح فروش فوق العاده جک یا پیش فروش جک (براساس جدول زیر) نام‌نویسی کنند. همچنین در این مرحله از فروش جک کرمان موتور، قیمت خودروی جی4 افزایش 30 میلیونی و قیمت خودروی اس5 جدید نیز افزایش 50 میلیونی داشته است:

مدل نوع فروش پیش پرداخت قیمت قطعی بازپرداخت
جک جی4 فوق العاده 250 میلیون 495 میلیون 18 ماهه
جک جی4 فوق العاده 300 میلیون 495 میلیون 30 ماهه
جک اس5 فوق العاده 550 میلیون 985 میلیون 18 ماهه
جک اس5 فوق العاده 650 میلیون 985 میلیون 30 ماهه
جک اس5 پیش فروش 490 میلیون 985 میلیون زمان صدور دعوتنامه

*فروش یکپارچه جک ویژه تیرماه 1401

در این مرحاه از فروش یکپارچه جک، سند خودروها در قراردادهای فروش فوق العاده، تا پایان اقساط در رهن شرکت باقی می‌ماند. اما در قراردادهای پیش فروش، سند خودروها آزاد است. جزییات کامل فروش اینترنتی جک را از لینک زیر دریافت کنید:

»» فروش یکپارچه جک - ویژه تیر (PDF) ««

زمان تکمیل ثبت نام جک در مرحله اول فروش یکپارچه

نتایج نهایی برندگان اولین فروش یکپارچه کرمان موتور، که قرار بود در تاریخ 9 خردادماه منتشر شود، سرانجام با 48 ساعت تاخیر، در روز چهارشنبه 11 خردادماه 1401 اعلام شده است.

اولین قرعه کشی کرمان موتور یکپارچه
روی تصویر کلیک کنید

به همین دلیل شرکت کرمان موتور، با انتشار اطلاعیه‌ای از تمامی برندگان مرحله اول فروش یکپارچه خودرو، خواسته تا برای تکمیل مراحل ثبت نام کرمان موتور و همچنین جهت واریز وجه موردنیاز، به سامانه فروش اینترنتی کرمان موتور به نشانی customer.kermanmotor.ir مراجعه کنند. طبق این اطلاعیه، مهلت قانونی برای واریز وجه توسط برندگان قرعه کشی کرمان موتور، یک هفته از زمان اعلام نتایج خواهد بود. و از آنجایی که نتایج در تاریخ 11 خردادماه اعلام شد، پس برخلاف زمان مندرج در این اطلاعیه، برندگان کرمان موتور تا ساعت 24 چهارشنبه 18 خردادماه فرصت خواهند داشت.

فروش یکپارچه جک کرمان موتور

اولین مرحله فروش فوق العاده کرمان موتور از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو به نشانی اینترنتی sale.iranecar.com از تاریخ 27 اردیبهشت 1401 آغاز می‌شود. ثبت نام کرمان موتور به مدت 7 روز ادامه داشته و نهایتا در تاریخ 3 خردادماه نیز به اتمام می‌رسد.

فروش فوق العاده جک کرمان موتور
فروش فوق العاده جک

در این مرحله از فروش کرمان موتور، مشتریان امکان انتخاب خودروهای جک S5 جدید و جک J4 را با موعد تحویل 90 روزه دارند. جزییات کامل فروش فوق العاده کرمان موتور را از لینک زیر دریافت کنید:

»» شرایط فروش فوق العاده جک - مرحله اول (PDF) ««


سایت فروش اینترنتی جک کرمان موتور

طبق اعلام شرکت کرمان موتور، تنها روش خریداری اینترنتی محصولات این شرکت، سایت فروش اینترنتی کرمان موتور به نشانی sales.kermanmotor.ir است.

قیمت جک کرمان موتور در سال 1401

در جدول زیر، تغییرات قیمت نمایندگی کرمان موتور برای انواع محصولات جک را در سال 1400 مشاهده می‌کنید:

مدل J4 S3 S5-new
فروردین 1401 415 - -
اردیبهشت 1401 465 - 935
تیر 1401 495 - 985

*در جدول فوق، قیمت‌ها برحسب میلیون تومان است.

همچنین جهت اطلاع از قیمت روز خودروها و همچنین قیمت روز خودروهای جک، لینک‌های زیر را مشاهده کنید:

»» قیمت روز خودرو
»» قیمت روز محصولات جک

قیمت جک کرمان موتور در سال 1400

در جدول زیر، تغییرات قیمت نمایندگی کرمان موتور برای انواع محصولات جک را در سال 1400 مشاهده می‌کنید:

مدل J4 S3 S5 S5-new
فروردین - 499 - -
اردیبهشت - 509 - -
خرداد - ثابت 720 -
تیر 339 ثابت - 749
شهریور - - - 779
مهر - 528 - ثابت
دی - ثابت - 820
اسفند - - - 820

*در جدول فوق، قیمت‌ها برحسب میلیون تومان است.

قیمت جک کرمان موتور در سال 1399

در جدول زیر،تغییرات قیمت نمایندگی انواع محصولات جک در سال 1399 را مشاهده می‌کنید.

مدل خودرو جک J4 جک S3 جک S5
اردیبهشت - 269.9 374.9
مهر - - -
آبان 360 530 760
بهمن 335 500 -

*در جدول فوق، قیمت‌ها برحسب میلیون تومان است.

محصولات جدید کرمان موتور

کرمان موتور، شروع کار برند JAC در ایران را با مدل J3 شروع کرد؛ خودرویی ضعیف و با حداقل امکانات که در دو نسخه جی‌3 هاچ‌بک و جی‌3 سدان، در فاصله سال‌های 91 تا 93 عرضه می‌شد.

سال 92، دومین محصول جک در ایران، سدان J5 بود و دو نسخه جی‌5 دنده‌ای و همچنین جی‌5 اتوماتیک داشت که نسخه اتوماتش از تجهیزات بیشتر و پیشرانه حجیم‌تر و قدرتمندتری نیز بهره می‌برد. خط تولید J5 در زمستان 96 برای همیشه از حرکت ایستاد.

قیمت خودرو کرمان موتور

سال 94 نوبت به سومین و پرفروش‌ترین محصول جک در کشورمان رسید که جک S5 نام داشت؛ خودرویی که در دو نسخه دنده‌ای و اتومات عرضه شده است. S5 به لطف پیشرانه چالاک و گیربکس هماهنگش (به‌خصوص در نسخه دنده‌ای) با استقبال خوب ایرانی‌ها همراه شد.

در سال 96، پای برادر کوچک‌تر S5 نیز به ایران باز شد. جک S3 چهارمین محصول جک و دومین کراس‌اور این شرکت در بازار کشورمان است. فروش جک S3 از تابستان 96 آغاز شد و نخستین سری آن هم از پاییز همان سال به‌دست مشتریان رسید.

پیش فروش جک کرمان موتور

در سال 97، کرمان موتور پنجمین عضو خانواده جک را معرفی کرد؛ خودرویی که نخستین‌بار در نمایشگاه خودرو تهران 96 رونمایی شده بود و حالا نیز به‌عنوان ارزان‌ترین سدان کرمان موتور، پتانسیل بالایی برای موفقیت در بازار دارد. جک J4، که پلتفرم یکسانی با جک S3 دارد، از اواخر خرداد 97 پیش‌فروش شد.

»» تست و بررسی جک S3
»» تست و بررسی جک S5
»» تست و بررسی جک J4
»» تست و بررسی کی ام سی T8
»» بررسی کی ام سی K7

محصولات جدید هیوندای در ایران

سابقه همکاری کرمان موتور با هیوندای به اواسط دهه 80 شمسی برمی‌گردد؛ زمانیکه آوانته و ورنا را بعنوان یکی از باکیفیت‌ترین مونتاژی‌های ایران، تحویل مشتریانش می‌داد. همکاری کرمان موتور با شریک کره‌ای خیلی زود به اتمام رسید.

اما در سال 95 هیوندای دوباره دست به دست کرمان موتور شد و نمایندگی‌اش را به او سپرد. این کار هیوندای تقریبا همزمان با کمرنگ شدن فعالیت آسان موتور انجام شد. هنوز هم نمی‌دانیم چه تعاملاتی میان هیوندای و آسان موتور شکل گرفته بود، ولی کاملا مشخص بود که هرچقدر کرمان موتور فعالیتش را با هیوندای گسترش می‌داد، از آن طرف هم آسان موتور بیشتر به حاشیه می‌رفت و نهایتا در اواخر بهار 97 نیز عرضه محصولات هیوندای را متوقف کرد.

کرمان موتور همزمان با واردات اکسنت، سانتافه و النترا، هیوندای i10 و i20 را به عنوان نخستین مونتاژی‌های خود انتخاب کرد و توانست در اواخر زمستان 95 نیز اولین سری آنها را به دست مشتریان ایرانی برساند. مونتاژ i10 تنها محدود به ماه‌های آغازین سال 96 بود و کرمان موتور خیلی زود عرضه آنرا متوقف کرد.

در سال 96، کرمان موتور به سراغ هیوندای اکسنت رفت و توانست نخستین سری اکسنت مونتاژی را با داخلی سازی 24 درصدی و در تابستان 96 تحویل مشتریان دهد. اکسنت مونتاژی فقط در نسخه بنزینی عرضه شده درحالیکه اکسنت‌های وارداتی، نسخه هیبریدی - یا همان بلو - نیز داشتند. به لحاظ تجهیزات نیز اکسنت مونتاژی فاقد روکش چرم است. ضمن اینکه اکسنت‌‌های مونتاژی، نویگیشن و تهویه اتومات دارند درحالیکه این دو ویژگی در اکسنت‌های وارداتی یا وجود نداشت یا بصورت آپشن عرضه می‌شد.

النترا، چهارمین و البته جنجالی‌ترین مونتاژی هیوندای بود که به خطوط تولید کرمان موتور رسید. اولین پیش فروش النترا مونتاژی با داخلی سازی 20%، هرچند از اواسط زمستان 96 شروع شد اما کرمان موتور، نخستین سری آن در تابستان 97 و به تعداد محدود بدست خریدارانش سپرد. النترا مونتاژی دقیقا همان النترا وارداتی (اتاق AD) است و کرمان موتور، تنها «ایربگ زانویی راننده» را از روی آن برداشته است.

در سال 97 نیز کرمان موتور، هیوندای i20 آپشنال را به بازار فرستاد. در تابستان نیز با خروج آمریکا از برجام، هیوندای شراکتش را با طرف ایرانی قطع کرد و عملا خط مونتاژ این شرکت را بی تعطیلی کشاند. اوایل پاییز 97 نیز تحویل نخستین سری آزرا 2018 آغاز شد. اندکی بعد، پای مدل 2019 این خودرو نیز به کشورمان باز شدطبق بخشنامه گمرک در آن زمان، هیوندای آزرا 2019 دارای قیمت CFR (قیمت روی عرشه بعلاوه هزینه حمل) معادل 26 هزار و 100 دلار بود.

»» تست و بررسی هیوندای i20 وارداتی
»» تست و بررسی هیوندای آزرا 2018
»» تست و بررسی هیوندای اکسنت مونتاژ
»» تست و بررسی هیوندای سانتافه 2017
»» تست و بررسی هیوندای توسان 2017
»» تست و بررسی هیوندای النترا 2018

محصولات جدید لیفان در ایران

سال 87، نخستین سالی بود که برند لیفان، رسماً کارش را در ایران آغاز کرد. اولین محصول این شرکت در بازار ایران، سدان جمع و جوری به‌نام لیفان 520 بود. اندکی بعد نیز کرمان موتور، لیفان 520i را به بازار فرستاد که تنها تفاوت مهمش، کوچک‌ترشدن چراغ‌های عقبی خودرو بود. با وجود ام‌وی‌ام 530، لیفان 520 هیچ موفقیتی در بازار کشورمان پیدا نکرد.

سال 90، با آمدن لیفان 620، بالاخره کرمان موتور نامش را بر سر زبان‌ها انداخت. 620 تا یکسال، فقط با پیشرانه 1.6 لیتری (TRITEC) عرضه می‌شد، ولی از سال 91 نسخه 1.8 لیتری (TALENT) آن هم به بازار آمد.

سال 92، خط تولید دو محصول لیفان برای همیشه متوقف شد؛ یکی 620 با پیشرانه 1.6 لیتری و دیگری لیفان 520. در همین سال، کرمان موتور سومین محصول این برند را به خیابان‌های کشورمان آورد. لیفان X60 هم‌اکنون پرفروش‌ترین محصول لیفان در ایران لقب گرفته است.

سال 94، با موفقیت خوبی که X60 پیدا کرده بود، کرمانی‌ها وسوسه شدند تا کوچک‌ترین کراس‌اور لیفان را هم به ایران بیاورند. لیفان X50 در ابتدا فروش نسبتاً خوبی داشت ولی نزدیک‌شدن قیمتش به قیمت X60 و همچنین آمدن استپ‌وی (از سال 95)، روزهای خوش این چینی را در ایران ازبین برد و بازار آن را به حاشیه کشاند.

سال 95، پرچمدار سدان‌های لیفان به ایران آمد. تا قبل از لیفان 820، هیچ خودروسازی در ایران به فکر عرضه یک چینی با کیفیت در کلاس سدان‌های متوسط نبود، ولی کرمان موتور ریسکش را به جان خرید و 820 را به بازار فرستاد. متاسفانه عرضه محدود یا مقطعی این خودرو، همچنان بزرگ‌ترین مانع برای موفقیتش در بازار است.

دومین اتفاقی که در سال 95 رخ داد، حذف لیفان X60 دنده‌ای و جایگزینی‌اش با X60 اتومات بود که فقط در جلوپنجره و مولتی مدیا از نسخه دنده‌ای، تمایز داشت. در زمستان 96، تولید لیفان X50 دنده‌ای متوقف شد. نکته جالب‌تر اینکه، X50 اتومات تا پایان بهار 97، فقط با مدل 96 فروخته می‌شد و عرضه مدل 97 آن از تابستان سال 97 شروع شد.

در پاییز 98 عملا فروش انواع محصولات لیفان در کشورمان متوقف شد. حدود یکسال به همین منوال گذشت تا آنکه در پاییز سال 99، کرمان موتور خبر داد که می‌خواهد لیفان X70 را از زمستان 99 به بازار کشورمان بفرستد. البته لیفان X70 برخلاف سایر مدل‌های لیفان، قرار نیست توسط کرمان موتور عرضه شود چراکه کرمانی‌ها خط مونتاژش را به خودروسازان بم سپرده بودند.

»» معرفی لیفان X70 در ایران
»» مقایسه لیفان X70 و ام‌وی‌ام X33S

فروش محصولات سایپا

در مقاله ثبت نام سایپا فروش فوق العاده ۱۴۰۱ ، تمامی بخشنامه‌های جدید فروش فوری سایپا، پیش فروش یکساله سایپا، پیش فروش مشارکتی سایپا و همچنین شرایط فروش جدید سایپا را مشاهده و مطالعه کنید.

آرشیو
  • 27 تیر 1401 فروش یکپارچه جک 1401 - مرحله 2
    PDF
  • 18 خرداد 1401 فروش اقساطی جک
    PDF
  • 01 خرداد 1401 فروش اقساطی کی ام سی T8
    PDF
  • 27 اردیبهشت 1401 فروش فوق العاده کرمان موتور - مرحله 1
    PDF
  • 05 اردیبهشت 1401 فروش کرمان موتور - اردیبهشت 1401
    PDF

نویسنده : مرتضی برجسته

عکاس : شرایط فروش جک کرمان موتور (تیر 1401)

منبع : kermanmotorco.com

36 دیدگاه

سعيد EF7(112 روز پیش)

تنها مزیت جک s5 نسبت به تیگو 7 قیمت بود که با این قیمت جدید آن هم از دست رفته. البته احتمالا مدیران خودرو هم بیکار نمی شینه و قیمت را بالا می بره. با این قیمت هایی که شرکت ها اعلام می کنند واضح هست که دیگه امیدی به واردات نخواهد بود. برگشتیم به دهه 60 ممنوعیت واردات و قرعه کشی برای خودرو داخلی.

mrfatah(118 روز پیش)

سلام. ما 20 فروردین ثبت نام کردیم برای جی 4. امروز فاکتور شد. طبیعی هست !؟ تحویل 90 روز کاری بود

Mhd123(127 روز پیش)

J4 نیمده تموم شد!! این چه وضعه عرضه است ؟؟

09139639826(221 روز پیش)

مدتی بود میخواستم ماشین اتومات بگیرم، در نهایت با توجه به شرایط اقساط تصمیم گرفتم از کرمان خودرو بگیرم. وضعیت ثبت نام این خودرو چینی را از نزدیک دیدم، دقیقا شبیه فروش اینترنتی ایران خودرو و سایپا به حدی تقاضا زایاد بود که سایت جوابگو نبود و از دسترس خارج شد. به شدت نمایندگی‌های ثبت نام شلوغ بود. از صبح زود بعضی ها تو نمایندگی نشسته بودن تا ساعت ۸ ، ۹ شب که آیا بتونن یا نتونن ثبت نام کنند.

3762488010(234 روز پیش)

علاوه بر اینکه پولت حداقل یه سال می‌خوابه و به بهانه‌های بنی اسرائیلی تحویل نمیدن، سود طرح رباخواری دوساله‌شون بیشتر از ۲۵درصد و در حالت سه ساله نزدیک به ۳۰درصده عزیزان. لطفا لطفا نخرید، باور کنید الان خودرو گرانترین کالا تو ایرانه

ery(237 روز پیش)

میشه فقط توضیح بدی این اقساط رو کی قراره بده؟ چون من کارمند 20 سال سابقه با فوق لیسانس و بالاترین درجه شغلی اداره که نمیتونم هیچکدوم رو بخرم...

hd_mottaghi@yahoo.com(424 روز پیش)

سلام. کرمان موتور ۵ماهه خودروی من رو تحویل نداده. میگن مشکل اداری پیش اومده. حالا برنامه s5 تحویل ۴۵ روزه میزارن، هر کسی به یه نحوی حق مردم رو پایمال میکنن. کرمان موتور به تعهداتش عمل نمیکنه.

Saber95 (349 روز پیش)

بنده هم اسفند ۹۹ ثبت نام کردم، ۶۰٪ مبلغ رو تا مرداد که موعد تحویله گرفتن. من بعدش رو هم چک گرفتن و اگه پاس نشه می تونن فسخ قرارداد کنن ماشین رو هم که می گن ۳ ماه دیگه، چون کرونا و تحریم بوده! انگار که کرونا و تحریم امسال پیش اومده! ۳ ماه دیگه رو هم خدا عالمه که بدن یا بهانه دیگه ای درآرن بنظر من تو مملکت خرتو خری ایران تو این پیش فروشا شرکت نکنید چون فقط با یک قرارداد یکطرفه و منشی های سخنگوی شرکت طرفید

mirza (399 روز پیش)

دوستان گول این آگهی ها و تبلیغات رو نخورین منم اسفند ثبت نام کردم تحویل اردیبهشت بوده هنوز خبری نیست.

meysamehrzadeh(812 روز پیش)

واسه کسانی که تاحالا محصولات داخلی بنجل سوار شدن تابلوعه وقتی سوار ماشین چینی بشن حالشون عوض شه ولی خب ماشبن چینی ابهت نداره و تاااخر تو ایران برند چینی بودن روووشه

momen (371 روز پیش)

همین ماشین چینی که الان دارید ازش به عنوان یه لکه ننگ یاد میکنید ، حداقل هزینه برای فرار از دست حضرت عزرایل با کمک خودروسازان داخلی هست . قبول کنید . اگر نام چینی هم روشون باشه لا اقل کمتر میمیریم . خوب از همون اول پول دیه جونتونو رو بزارید رو پول خودروی ایرانی و یه خودروی چینی بخرید - دیگه وقتشه کم کم فکر خرید خودورهای بجز ایرانی و چینی رو از سر بیرون کنید - خودروهای غیر از این دو گروه یا از ما بهترون هستند و یا یه چیزی داند که بقیه ندارن .

GT (808 روز پیش)

آقا کسی بدش نمیاد ماشین خوب سوار شه ولی با وضع جامعه امروز برای خیلی سخته ماشین خوب سوار شن پس اونی که 300 ملیون هم با بدبختی به دست میاره چاره ایی جز این نداره که ماشین چینی سوار شه

Mona.khakpour(1034 روز پیش)

واقعا فقط ب فکر مرفهین بی درد هستین ک اقساط ده ملیونی رو پیاده کردین یعنی یکی مثل ما ک ماهیانه درامد ده ملیونی نداره نباید بتونه ی ماشین بی کیفت چینی سوار بشه پدر بدبختت من تو همین شرکت کرمان موتور کارگره یعنی شرایطی رو نمیذارین ک کارگرای خودتون حداقل بتونن از این ماشینای چینی سوار بشن چقد بی وجدانین آخه کاش خدا بجای پول ب شما مسئولین بی کفایت کرمان موتور یکم وجدان و انسانیت میداد

momen (371 روز پیش)

حرف زیبای شما تنها مربوط به مدیران کرمان خودرو نیست - در باقی شرکتها و صنایع به همین صورته برادر جان .

mami (1013 روز پیش)

برادر جان نظام سرمایه داری یعنی همین داری کیف کن نداری بمیر

09123686166(429 روز پیش)

دوستان ، کرمان موتور بد قول ترین شرکت تو تحویل خودرو حداقل ۶ ماه تاخیر رو حساب کنید

Show More

برای اطلاع از شرایط فروش، ایمیل خود را وارد نمایید

اطلاعات شما به درستی ثبت گردید
آخرین شرایط فروش پس از اعلام خودروسازها، از طریق ایمیل برای شما ارسال خواهد شد.
مشکلی رخ داده است لطفا چند لحظه بعد مجددا تلاش کنید